Společnost Vodafone dnes oznámila zásadní posun v strategii své značky včetně nového reklamního sloganu a globální vizuální identity. Jedná se o první změny, které tato celosvětově známá značka představuje od uvedení sloganu „Power to you“ v roce 2009. Změny se týkají také České republiky.
Strategie bude zavedena ve všech 36 zemích, kde společnost Vodafone podniká, tedy i v České republice. Jejím cílem je zdůraznit přesvědčení společnosti Vodafone o pozitivní roli, kterou v nadcházejících letech sehrají nové technologie a digitální služby v transformaci společnosti a zlepšování kvality života jednotlivců.
Jádrem nové strategie značky Vodafone je optimistický pohled na budoucnost vyjádřený reklamním sloganem „The future is exciting. Ready?“. První část sloganu se bude překládat do lokálních jazyků, zatímco jeho druhá část – „Ready?“ – zůstává v angličtině. Jako příklady můžeme uvést „Il futuro è straordinario. Ready?“ v italštině, „El futuro es apasionante. Ready?“ ve španělštině a v češtině „Budoucnost je úžasná. Ready?“.
Nová vizuální identita bude mnohem více pracovat s ikonickým symbolem „uvozovky“, která je se značkou Vodafone nerozlučně spjata od svého uvedení v roce 1998, a která dnes prochází největší změnou ve své historii. „Uvozovka“ se dnes stává ústředním grafickým prvkem všech marketingových a komunikačních aktivit. Logo také kromě imitace 3D grafiky dostává i čistě 2D podobu.
Za novou strategií značky stojí dlouhodobý výzkum a testování různých konceptů včetně kvantitativní a kvalitativní zpětné vazby od více než 30 000 lidí ze 17 zemí.
Dne 6. října 2017 společnost Vodafone zahájí největší komunikační kampaň své třiatřicetileté historie. Autorem hlavního televizního spotu je produkční společnost Ridley Scott Associates. Námětem tohoto 60 vteřin dlouhého filmu je myšlenka, že zatímco technologie se v čase vyvíjí, lidské vztahy a interakce se nemění.
Důvody k optimismu do budoucnosti
Společnost Vodafone si v 14 zemích světa nechala vypracovat výzkum veřejného mínění, ve kterém téměř 13 000 respondentů hodnotilo, zda jsou ohledně svých výhledů do budoucnosti spíše optimisté nebo pesimisté. Výzkum byl zpracován společností YouGov a mezi jeho hlavní zjištění patří následující:
Vodafone dále pověřil konzultační firmu Futerra (https://www.wearefuterra.com/), aby identifikovala 10 aktuálních trendů, které mají největší potenciál změnit domácnosti a pracovní život. Přední futurologové z pěti zemí se shodli, že mezi nejdůležitější technické novinky patří:
Další informace o výzkumu firmy Futerra naleznete v příloze a zde: Futerra výzkum.
Ředitelka společnosti Vodafone Group pro obchod a strategii Serpil Timuray dodává:
„Vidíme velmi dobré důvody k optimismu do budoucnosti a věříme, že nové vědecké objevy a inovativní technologie brzy začnou přinášet zásadní pozitivní změny pro společnost. Společnost Vodafone od svého vzniku přináší nové technologie stovkám milionů lidí na celém světě, pomáhá zlepšovat kvalitu jejich života a zjednodušovat jim práci. Nová strategie naší značky má za cíl jasně vyjádřit naše poslání a odhodlání pomáhat zákazníkům a společnosti úspěšně zvládnout a využívat tyto úžasné trendy, které již dnes mění náš svět.“
Vodafone a NejBusiness.cz
5.10.2017
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...