Vodafone oznámil novou strategii značky

Vodafone oznámil novou strategii značky

Společnost Vodafone dnes oznámila zásadní posun v strategii své značky včetně nového reklamního sloganu a globální vizuální identity. Jedná se o první změny, které tato celosvětově známá značka představuje od uvedení sloganu „Power to you“ v roce 2009. Změny se týkají také České republiky.

Strategie bude zavedena ve všech 36 zemích, kde společnost Vodafone podniká, tedy i v České republice. Jejím cílem je zdůraznit přesvědčení společnosti Vodafone o pozitivní roli, kterou v nadcházejících letech sehrají nové technologie a digitální služby v transformaci společnosti a zlepšování kvality života jednotlivců.

Jádrem nové strategie značky Vodafone je optimistický pohled na budoucnost vyjádřený reklamním sloganem „The future is exciting. Ready?“. První část sloganu se bude překládat do lokálních jazyků, zatímco jeho druhá část – „Ready?“ – zůstává v angličtině. Jako příklady můžeme uvést „Il futuro è straordinario. Ready?“ v italštině, „El futuro es apasionante. Ready?“ ve španělštině a v češtině „Budoucnost je úžasná. Ready?“.

Nová vizuální identita bude mnohem více pracovat s ikonickým symbolem „uvozovky“, která je se značkou Vodafone nerozlučně spjata od svého uvedení v roce 1998, a která dnes prochází největší změnou ve své historii. „Uvozovka“ se dnes stává ústředním grafickým prvkem všech marketingových a komunikačních aktivit. Logo také kromě imitace 3D grafiky dostává i čistě 2D podobu. 

Za novou strategií značky stojí dlouhodobý výzkum a testování různých konceptů včetně kvantitativní a kvalitativní zpětné vazby od více než 30 000 lidí ze 17 zemí. 

Dne 6. října 2017 společnost Vodafone zahájí největší komunikační kampaň své třiatřicetileté historie. Autorem hlavního televizního spotu je produkční společnost Ridley Scott Associates. Námětem tohoto 60 vteřin dlouhého filmu je myšlenka, že zatímco technologie se v čase vyvíjí, lidské vztahy a interakce se nemění. 

Důvody k optimismu do budoucnosti 

Společnost Vodafone si v 14 zemích světa nechala vypracovat výzkum veřejného mínění, ve kterém téměř 13 000 respondentů hodnotilo, zda jsou ohledně svých výhledů do budoucnosti spíše optimisté nebo pesimisté. Výzkum byl zpracován společností YouGov a mezi jeho hlavní zjištění patří následující:

  • lidé jsou bez ohledu na věk přesvědčeni, že v nadcházejících 20 letech budou mít nejpozitivnější vliv na budoucnost technické inovace;
  • nejoptimističtější jsou lidé ve věku 18 - 24 let: 62 % mladých lidí dle výzkumu věří, že za 20 let bude životní standard vyšší než dnes; a
  • respondenti všech věkových kategorií jsou přesvědčeni, že jejich vlastní životní úroveň i životní úroveň jejich dětí se v nadcházejících 20 letech zlepší, v České republice se jedná o 50 % dotázaných.

Vodafone dále pověřil konzultační firmu Futerra (https://www.wearefuterra.com/), aby identifikovala 10 aktuálních trendů, které mají největší potenciál změnit domácnosti a pracovní život. Přední futurologové z pěti zemí se shodli, že mezi nejdůležitější technické novinky patří:

  • 3D tisk dílů pro stavebnictví a 4D tisk dílů, které se budou moci v čase vyvíjet a měnit dle potřeb rodiny;
  • pětinásobný nárůst kapacity pro výrobu elektrické energie z čistých zdrojů díky solárním panelům, které se ze střech přesunou i do oken, na stěny a dokonce i na dálnice;
  • zdravotní péče na míru, např. 3D tisk orgánů a končetin;
  • města propojí nové systémy hromadné dopravy včetně vlaků jezdících rychlostí až 966 km/h;
  • rozsáhlé vodohospodářské projekty včetně zachycování srážek, obnovování zásob podzemních vod a lepších technologií pro odsolování mořské vody, změní život 1,2 miliardy lidí v oblastech ohrožených suchem; a
  • trojnásobný růst v počtu zemědělských senzorů pomůže zvýšit úrodnost a nově vyvinuté zdroje proteinu postupně nahradí konzumaci masa.

Další informace o výzkumu firmy Futerra naleznete v příloze a zde: Futerra výzkum

Ředitelka společnosti Vodafone Group pro obchod a strategii Serpil Timuray dodává:

„Vidíme velmi dobré důvody k optimismu do budoucnosti a věříme, že nové vědecké objevy a inovativní technologie brzy začnou přinášet zásadní pozitivní změny pro společnost. Společnost Vodafone od svého vzniku přináší nové technologie stovkám milionů lidí na celém světě, pomáhá zlepšovat kvalitu jejich života a zjednodušovat jim práci. Nová strategie naší značky má za cíl jasně vyjádřit naše poslání a odhodlání pomáhat zákazníkům a společnosti úspěšně zvládnout a využívat tyto úžasné trendy, které již dnes mění náš svět.“

Zdroj informací

Vodafone a NejBusiness.cz

Datum

5.10.2017

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.2076 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál