„Hypotéku může klient vyřešit od začátku až do konce bez návštěvy pobočky. Takto komplexní řešení nabízíme jako jediní na trhu,“ řekl Marek Sabaka z oddělení Digitálního prodeje České spořitelny, který má vývoj online hypotéky na starosti. „Pro závěrečný podpis smlouvy totiž vyrazíme za klientem, kam bude potřebovat – k němu domů, do kavárny, nebo do práce. Může se samozřejmě zastavit i v naší pobočce, pokud chce,“ dodává Sabaka.
Prvním krokem k získání financí na vlastní bydlení online je vyplnění žádosti na stránce hypotečního centra České spořitelny. Její vyplnění zabere zhruba 15 minut i díky tomu, že přibližně polovina polí v žádosti je již předvyplněná. U zájemců z řad našich klientů oslovených prostřednictvím internetového bankovnictví SERVIS 24 je míra předvyplnění ještě vyšší. Rozpracovanou žádost si může každý až na 30 dní uložit a později se k ní vrátit.
„Velkou výhodou je i to, že žádost je flexibilní a od zájemců vyžaduje vyplnit jen ta pole, která jsou pro daného člověka relevantní,“ zdůraznil Sabaka. Pokud tedy někdo dokládá například jen příjem od jednoho zaměstnavatele a nemá spoludlužníka, jeho dotazník bude výrazně kratší, než u někoho kdo dokládá dva, nebo tři zdroje příjmů a má spoludlužníka. Online hypoteční žádost je důkladně zabezpečená, nikdo jiný se k ní nedostane, posledním krokem je verifikace prostřednictvím SMS zprávy.
Další výhodou je, že po celou dobu vyřizování hypotečního úvěru má zájemce k dispozici osobního hypotečního specialistu. Ten je mu k dispozici i mimo standardní pracovní dobu a to jak na telefonu, tak i na emailu a chatu. Kromě toho, že dokáže v každé fázi zájemci poradit se vším, co potřebuje, má i dokonalý přehled o tom, jaké dokumenty a informace již klient doložil a co mu ještě chybí. Samotný podpis se pak odehrává na místě zvoleném klientem, kam za ním dojede hypoteční specialista České spořitelny. Pokud si to bude klient přát, může smlouvu podepsat i v pobočce a ve smluvenou dobu a bez čekání ve frontě.
Online refinancování hypotéky Česká spořitelna spustila loni v létě a úspěšnost této služby potvrdila, že se vydala správným směrem. Klienti velmi oceňují to, že je jim k dispozici konkrétní online hypoteční specialista, který telefonicky nebo emailem zodpoví všechny jeho dotazy či individuálně nastaví úrokovou sazbu. Je mu k dispozici ve všední dny od 8 do 20h a komunikace s ním plně nahradí osobní kontakt v pobočce. Pro tyto účely Česká spořitelna již loni vytvořila, speciálně vyškolila a letos doplnila nový tým, který se věnuje výhradně online hypotékám (novým i refinancovaným).
Česká spořitelna a NejBusiness.cz
11.9.2017
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...