BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na udržitelný životní styl, promítá obchodní řetězec BILLA svoji novou tvář i do své komunikace a vizuální identity. S cílem naplnit slogan „To dobré začíná u nás“ tak aplikuje nové žlutobílé zbarvení nejen do podoby svých prodejen, ale také do celkové komunikace.

Řetězec BILLA od loňského roku intenzivně uvádí v život svoji novou obchodní strategii. Na konci února byla otevřena další nová prodejna BILLA v Jindřichově Hradci, současně byla po necelém půl roce od spuštění překročena hranice 100 000 objednávek na BILLA e-shopu a na začátku března připravuje otevření další pilotní prodejny v rámci nabídky produktů BILLA na čerpacích stanicích OMV v Karlových Varech.

Transformační proces řetězec nyní promítá i do nové korporátní komunikace a vizuální identity s cílem podpořit zdravý a udržitelný životní styl a správné stravování. Nový přístup zastřešuje nový claim: „To dobré začíná u nás“.

„Cílem nové podoby BILLY je nabídnout našim zákazníkům ještě lepší sortiment zaměřený na zákazníka na prodejnách s intuitivním a pohodlným uspořádáním regálů, výhodným poměrem ceny a kvality námi nabízených potravin i nepotravinového zboží a celkově pohodlné a snadné nakupování v našich prodejnách,“ říká Liam Casey, generální ředitel řetězce BILLA ČR. „To vše nyní doplňuje přeměna našeho věrnostního klubu a nová korporátní identita, která se propíše prakticky do celé naší komunikace,“ doplňuje Liam Casey.

Součástí transformace je i nová vizuální identita. Ta se v současnosti propisuje do online komunikace, a postupně je zaváděna i do offline prostředí, včetně nové podoby prodejen. Nejviditelnější je úprava samotného loga společnosti, z něhož mizí původní červené pozadí se žlutým nápisem a nově je logo implementováno v barvě žluté či bílé.
Design všech prodejen tak postupně projde po vzoru pilotní prodejny v Říčanech u Prahy výraznou změnou. Kombinace již osvědčených a moderních prvků vytváří pro zákazníky ještě příjemnější prostředí pro nakupování. Interiér doplňují například dřevěné prvky v barvě břízy a proměny se dočkají nejen nábytek, výlohy, regály, chladicí a mrazicí zařízení, ale i nákupní vozíky nebo pracovní oděvy zaměstnanců.

Až 80 nových prodejen do roku 2028

Marketingová komunikace BILLA startuje dvěma kampaněmi. Jedna podporuje komunikaci vylepšeného BILLA klubu a druhá pak cílí na podporu rodiny a jejího spokojeného života. Tato kampaň je postavena na rodině, s níž se diváci mohli setkat již ve vánoční kampani „Vánoce podle vašich představ“.

„Při přípravě nové komunikace jsme hledali smysluplnou roli značky BILLA v životech lidí. Inspiraci jsme našli v aktivních rodinách, kterým není lhostejná budoucnost a chtějí ji zlepšit. BILLA jim v této cestě pomůže vytvořit momenty dobra s menším úsilím a za méně peněz. Zároveň jsme do spotů promítli to, že BILLA je blízko vždy, když ji zákazníci potřebují,“ říká o nové komunikaci Martina Kufová, Account Director z agentury McCann.

V letošním roce plánuje BILLA otevřít až 14 nových prodejen v České republice a v rámci svých plánů počítá s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do roku 2028. Současně bude i letos pokračovat v rekonstrukcích stávajících prodejen a dále rozšiřovat závozové oblasti svého e-shopu.
Celkové investice do rozšiřování a modernizace prodejní sítě dosáhnou letos téměř dvou miliard korun. Současně BILLA pokračuje ve svých projektech v oblasti udržitelnosti, když připravuje rozšíření fotovoltaické elektrárny na střeše svého modletického areálu, ale i na samotných prodejnách BILLA.

Zdroj informací

REWE GROUP Česká republika a NejBusiness.cz
Foto: REWE GROUP Česká republika

Datum

12. března 2024

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.2439 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál