Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na udržitelný životní styl, promítá obchodní řetězec BILLA svoji novou tvář i do své komunikace a vizuální identity. S cílem naplnit slogan „To dobré začíná u nás“ tak aplikuje nové žlutobílé zbarvení nejen do podoby svých prodejen, ale také do celkové komunikace.
Řetězec BILLA od loňského roku intenzivně uvádí v život svoji novou obchodní strategii. Na konci února byla otevřena další nová prodejna BILLA v Jindřichově Hradci, současně byla po necelém půl roce od spuštění překročena hranice 100 000 objednávek na BILLA e-shopu a na začátku března připravuje otevření další pilotní prodejny v rámci nabídky produktů BILLA na čerpacích stanicích OMV v Karlových Varech.
Transformační proces řetězec nyní promítá i do nové korporátní komunikace a vizuální identity s cílem podpořit zdravý a udržitelný životní styl a správné stravování. Nový přístup zastřešuje nový claim: „To dobré začíná u nás“.
„Cílem nové podoby BILLY je nabídnout našim zákazníkům ještě lepší sortiment zaměřený na zákazníka na prodejnách s intuitivním a pohodlným uspořádáním regálů, výhodným poměrem ceny a kvality námi nabízených potravin i nepotravinového zboží a celkově pohodlné a snadné nakupování v našich prodejnách,“ říká Liam Casey, generální ředitel řetězce BILLA ČR. „To vše nyní doplňuje přeměna našeho věrnostního klubu a nová korporátní identita, která se propíše prakticky do celé naší komunikace,“ doplňuje Liam Casey.
Součástí transformace je i nová vizuální identita. Ta se v současnosti propisuje do online komunikace, a postupně je zaváděna i do offline prostředí, včetně nové podoby prodejen. Nejviditelnější je úprava samotného loga společnosti, z něhož mizí původní červené pozadí se žlutým nápisem a nově je logo implementováno v barvě žluté či bílé.
Design všech prodejen tak postupně projde po vzoru pilotní prodejny v Říčanech u Prahy výraznou změnou. Kombinace již osvědčených a moderních prvků vytváří pro zákazníky ještě příjemnější prostředí pro nakupování. Interiér doplňují například dřevěné prvky v barvě břízy a proměny se dočkají nejen nábytek, výlohy, regály, chladicí a mrazicí zařízení, ale i nákupní vozíky nebo pracovní oděvy zaměstnanců.
Marketingová komunikace BILLA startuje dvěma kampaněmi. Jedna podporuje komunikaci vylepšeného BILLA klubu a druhá pak cílí na podporu rodiny a jejího spokojeného života. Tato kampaň je postavena na rodině, s níž se diváci mohli setkat již ve vánoční kampani „Vánoce podle vašich představ“.
„Při přípravě nové komunikace jsme hledali smysluplnou roli značky BILLA v životech lidí. Inspiraci jsme našli v aktivních rodinách, kterým není lhostejná budoucnost a chtějí ji zlepšit. BILLA jim v této cestě pomůže vytvořit momenty dobra s menším úsilím a za méně peněz. Zároveň jsme do spotů promítli to, že BILLA je blízko vždy, když ji zákazníci potřebují,“ říká o nové komunikaci Martina Kufová, Account Director z agentury McCann.
V letošním roce plánuje BILLA otevřít až 14 nových prodejen v České republice a v rámci svých plánů počítá s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do roku 2028. Současně bude i letos pokračovat v rekonstrukcích stávajících prodejen a dále rozšiřovat závozové oblasti svého e-shopu.
Celkové investice do rozšiřování a modernizace prodejní sítě dosáhnou letos téměř dvou miliard korun. Současně BILLA pokračuje ve svých projektech v oblasti udržitelnosti, když připravuje rozšíření fotovoltaické elektrárny na střeše svého modletického areálu, ale i na samotných prodejnách BILLA.
REWE GROUP Česká republika a NejBusiness.cz
Foto: REWE GROUP Česká republika
12. března 2024
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....
V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...