BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na udržitelný životní styl, promítá obchodní řetězec BILLA svoji novou tvář i do své komunikace a vizuální identity. S cílem naplnit slogan „To dobré začíná u nás“ tak aplikuje nové žlutobílé zbarvení nejen do podoby svých prodejen, ale také do celkové komunikace.

Řetězec BILLA od loňského roku intenzivně uvádí v život svoji novou obchodní strategii. Na konci února byla otevřena další nová prodejna BILLA v Jindřichově Hradci, současně byla po necelém půl roce od spuštění překročena hranice 100 000 objednávek na BILLA e-shopu a na začátku března připravuje otevření další pilotní prodejny v rámci nabídky produktů BILLA na čerpacích stanicích OMV v Karlových Varech.

Transformační proces řetězec nyní promítá i do nové korporátní komunikace a vizuální identity s cílem podpořit zdravý a udržitelný životní styl a správné stravování. Nový přístup zastřešuje nový claim: „To dobré začíná u nás“.

„Cílem nové podoby BILLY je nabídnout našim zákazníkům ještě lepší sortiment zaměřený na zákazníka na prodejnách s intuitivním a pohodlným uspořádáním regálů, výhodným poměrem ceny a kvality námi nabízených potravin i nepotravinového zboží a celkově pohodlné a snadné nakupování v našich prodejnách,“ říká Liam Casey, generální ředitel řetězce BILLA ČR. „To vše nyní doplňuje přeměna našeho věrnostního klubu a nová korporátní identita, která se propíše prakticky do celé naší komunikace,“ doplňuje Liam Casey.

Součástí transformace je i nová vizuální identita. Ta se v současnosti propisuje do online komunikace, a postupně je zaváděna i do offline prostředí, včetně nové podoby prodejen. Nejviditelnější je úprava samotného loga společnosti, z něhož mizí původní červené pozadí se žlutým nápisem a nově je logo implementováno v barvě žluté či bílé.
Design všech prodejen tak postupně projde po vzoru pilotní prodejny v Říčanech u Prahy výraznou změnou. Kombinace již osvědčených a moderních prvků vytváří pro zákazníky ještě příjemnější prostředí pro nakupování. Interiér doplňují například dřevěné prvky v barvě břízy a proměny se dočkají nejen nábytek, výlohy, regály, chladicí a mrazicí zařízení, ale i nákupní vozíky nebo pracovní oděvy zaměstnanců.

Až 80 nových prodejen do roku 2028

Marketingová komunikace BILLA startuje dvěma kampaněmi. Jedna podporuje komunikaci vylepšeného BILLA klubu a druhá pak cílí na podporu rodiny a jejího spokojeného života. Tato kampaň je postavena na rodině, s níž se diváci mohli setkat již ve vánoční kampani „Vánoce podle vašich představ“.

„Při přípravě nové komunikace jsme hledali smysluplnou roli značky BILLA v životech lidí. Inspiraci jsme našli v aktivních rodinách, kterým není lhostejná budoucnost a chtějí ji zlepšit. BILLA jim v této cestě pomůže vytvořit momenty dobra s menším úsilím a za méně peněz. Zároveň jsme do spotů promítli to, že BILLA je blízko vždy, když ji zákazníci potřebují,“ říká o nové komunikaci Martina Kufová, Account Director z agentury McCann.

V letošním roce plánuje BILLA otevřít až 14 nových prodejen v České republice a v rámci svých plánů počítá s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do roku 2028. Současně bude i letos pokračovat v rekonstrukcích stávajících prodejen a dále rozšiřovat závozové oblasti svého e-shopu.
Celkové investice do rozšiřování a modernizace prodejní sítě dosáhnou letos téměř dvou miliard korun. Současně BILLA pokračuje ve svých projektech v oblasti udržitelnosti, když připravuje rozšíření fotovoltaické elektrárny na střeše svého modletického areálu, ale i na samotných prodejnách BILLA.

Zdroj informací

REWE GROUP Česká republika a NejBusiness.cz
Foto: REWE GROUP Česká republika

Datum

12. března 2024

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

Reklama

Page generated in 1.6747 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál