Mediální kampaň Ministerstva pro místní rozvoj „100 000 projektů pro lepší Česko“, která představuje přínosy fondů EU v České republice, získala dvě ocenění v letošních marketingových soutěžích. Z online předávání cen EFFIE, které se uskutečnilo 31. listopadu 2020, si kampaň odnesla bronz v kategorii Kampaně veřejné správy a doplnila tak zlatou a stříbrnou příčku z minulých let. Kampaň měla úspěch i v soutěži IMC Czech Awards, porota ji ocenila stříbrnou příčkou v kategorii Veřejný zadavatel.
„Naše mediální kampaň už několik let úspěšně ukazuje, jak konkrétně projekty podpořené z fondů EU pomáhají lidem v České republice. V jednotlivých letech se kampaň zaměřila na různé oblasti jako zdravotnictví, doprava nebo inovace. Letošní kampaň představila projekty, které pomohly Integrovanému záchrannému systému - tedy záchranářům, policistům a hasičům,“ přiblížil kampaň Radek Kobza, ředitel Odboru publicity a evaluace fondů EU na MMR.
Kampaň se uskutečnila v průběhu léta 2020 a zahrnovala reklamu v TV, na internetu a sociálních sítích, tištěnou reklamu v časopisech a venkovní reklamu. Ministerstvo pro místní rozvoj ji připravilo spolu s agenturou Momentum Czech Republic. Letošní bronzové ocenění doplnilo sbírku cenných kovů – navazuje na stříbro z roku 2019 a zlato z roku 2016. Webovou prezentaci oceněné mediální kampaně si můžete prohlédnout na kdefondyEUpomahaji.cz.
EFFIE je zkratka slova Effectiveness a označuje soutěž o nejefektivnější reklamu. V dvoukolovém rozhodování porota posuzuje měřitelné, prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům a hodnotí účinnost kampaní v poměru k vynaloženým prostředkům. Kreativita, k níž se přihlíží ve druhém kole hodnocení, je zde chápána v širším slova smyslu: jako inspirativnost strategického řešení a nápaditost komunikačního mixu i jako účelnost a cílevědomost, s nimiž ztvárnění kampaně slouží zvolené strategii. V České republice je soutěž organizována Asociací komunikačních agentur (AKA) již od roku 1997.
Kampaň bodovala i v letošním ročníku cen IMC Czech Awards. Stříbrnou trofej v podobě malého „pilíře kreativity“ si odnesla v kategorii Veřejný zadavatel. Porota ocenila loňskou podobu kampaně, která na 13 vybraných projektech obnovy veřejných budov a prostranství srovnává stav před a po a ukazuje pozitivní změnu, jakou měla realizace projektu na okolí. Webová podoba kampaně je k dispozici zde v záložce Nové Česko. Soutěž od roku 2010 spolupořádají asociace ADMEZ a sekce Aktivační agentury Asociace komunikačních agentur.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR a NejBusiness.cz
6. prosince 2020
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...