Coca-Cola podpořila frontové linie 26,2 miliony

Coca-Cola podpořila frontové linie 26,2 miliony

Coca-Cola HBC v rámci pomoci s COVID-19 rozjela nebývale širokou podporu v různých oblastech. Letos už nemocnice, pracovníky v prvních liniích a dobrovolnické spolky podpořila 2 100 000 lahvemi nápojů v celkové hodnotě 26,2 milionu korun. Firma v počátku pandemie zároveň využila své know-how a vyrobila přes 65 tisíc prázdných lahví na dezinfekci pro městské úřady, hasiče nebo Letiště Praha. Dále také transformovala své nápojové automaty ve vybraných obchodních centrech na tzv. „Rouškomaty“. Plný výtěžek z prodeje jde dodavateli roušek, Charitě Kralupy nad Vltavou. V rámci podpory segmentu HORECA se společnost zapojila i do řady gastro iniciativ, které v průběhu pandemie vznikly.

Coca-Cola HBC se zavázala k podpoře svých zaměstnanců, spotřebitelů, zákazníků a komunit hned v počátku pandemie COVID-19. Proto již od jara pomáhá tam, kde je potřeba. Všechny administrativní pozice včetně call centra převedla do režimu práce z domova a přijala maximální možná bezpečnostní opatření pro kontinuitu výroby, servis zákazníků i zásobování. Zaměstnanci se také sami zapojili do dobrovolnických aktivit. Jednou z nich je trasování rizikových kontaktů v rámci projektu Chytré karantény Ministerstva zdravotnictví, kde nyní pomáhá 19 dobrovolníků zastupující různá oddělení a pozice, včetně středního a vyššího managementu.

„Naprostou prioritou je udělat maximum pro bezpečí zaměstnanců, zůstat na blízku našim zákazníkům a pomoci komunitám. Kolegům, kteří v první vlně nemohli vykonávat svou práci jsme vypláceli 80 % mzdy místo zákonných 60 %. Zároveň se po celou dobu snažíme podporovat i naše zákazníky – hotely, restaurace, kavárny. Zapojili jsme se do řady jejich projektů a nabízeli společně třeba obědové menu zdarma pro zdravotníky a záchranné složky, podpořili projekty Vaříme nepostradatelným, Nekašleme na vás nebo Jedlo zdravotníkom, v rámci kterých jsme rozdali téměř 130 tisíc nápojů v hodnotě 840 tisíc korun. Hygienickým stanicím pak už několik týdnů pomáháme s kolegy v bezpečí našich domovů trasovat rizikové kontakty napříč celou republikou. Na tomto projektu se plánujeme podílet až do konce roku,“ uvádí Patricie Šedivá, manažerka externí komunikace a vnějších vztahů v Coca-Cola HBC CZ/SK.

Její slova doplňuje Jan Václav Kašpar, manažer společenské odpovědnosti a komunit Coca-Cola HBC CZ/SK: „Neustále monitorujeme, kde je naše podpora potřebná a snažíme se reagovat co nejrychleji. Nápoje pro první linie jsme aktuálně poskytli zdravotníkům v nemocnicích napříč celou zemí: v Praze Motol, na Homolce, Královské Vinohrady, dále v nemocnicích v Plzni, Mariánských lázních, Chebu, České Lípě, Kolíně, Jihlavě, sv. Anny v Brně, ve Zlíně, Karviné, Českých Budějovicích nebo záchranné službě Královéhradeckého kraje, kam spadá Broumovský region, kde máme závod Natura,“ vypočítává a dodává, že na Slovensku firma podpořila například nemocnici Košice nebo Miestny podnik verejnoprospešných služieb Petržalka, kam poskytla stany pro testování koronaviru.

Větší část podpory na Slovensku jde přes Červený kříž. Ten podporuje za systém Coca-Cola ve spolupráci s Coca-Cola Company ČR a SR – letos ten slovenský získal přes 200 tisíc euro, český pak 6,3 milionu korun. Český červený kříž použil většinu těchto peněz na podporu výroby plicních ventilátorů CoroVent vyvinutých týmem odborníků z ČVUT spolu s dobrovolníky z platformy COVID19CZ. Slovenský červený kříž za tyto prostředky zajistil nákup zdravotnických stanů, které se využívají pro působení dobrovolníků v areálech nemocnic. Coca-Cola Company ČR a SR také minulý týden oznámila další podporu Červeného kříže, a to v rámci letošní vánoční kampaně s hlavní výzvou #DarujmeSe. Firma nechala vyrobit 3 miliony etiket s QR kódem pro pomoc organizaci v Česku i na Slovensku. Princip je jednoduchý, v chytrém telefonu stačí otevřít mobilní bankovnictví a kamerou naskenovat QR kód umístěný na etiketách nápojů Coca-Cola. Ten přivede darujícího přímo na bankovní platbu Červenému kříži. Každý tak bude moci přispět jakoukoli částkou těm, pro které letošní Vánoce nebudou úplně tradičním časem pohody.

Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

Coca‑Cola HBC Česko a Slovensko je členem skupiny Coca‑Cola HBC, jednoho ze tří největších producentů značkových nápojů společnosti The Coca‑Cola Company na světě. Skupina operuje ve 28 zemích Evropy, Asie a Afriky a nabízí nápoje více než 600 milionům spotřebitelů. Centrála skupiny je ve Švýcarsku a její akcie jsou obchodovány na burzách v Londýně, New Yorku a Aténách. Provozuje výrobní závod v Praze-Kyjích, stáčírnu vody Natura v Teplicích nad Metují a řadu obchodních a distribučních center.

Zdroj informací

Coca-Cola Česká Republika s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

19. listopadu 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.243 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál