Komplexním rebrandingem prošla v uplynulých měsících vývojářská společnost KOMIX. Reagovala tak na potřeby IT trhu, který si žádá lidštější přístup k zákazníkům v kombinaci s profesionálními funkčními řešeními na míru. IT služby se pomalu odklání od technologických oddělení a stávají se součástí byznysových strategií. KOMIX si v rámci nového brandu hraje s myšlenkou stát se spolehlivým průvodcem IT službami, které klienti ještě stále vnímají tak trochu jako neznámé galaxie.
Komplexní rebranding značky KOMIX odstartovala série intenzivních kvalitativních výzkumů pod vedením agentury SIMPLY 5. Probíhaly za účasti manažerů a majitelů firem z řad klientů i klíčových lidí KOMIXU. “Úkolem výzkumných workshopů bylo vytyčit nový směr pro naši značku. Klienti obecně oceňují, když se IT společnosti detailně seznámí s jejich potřebami, zmapují stávající procesy a nově je nastaví. Flexibilita, profesionalita, funkčnost a lidský přístup - to je přesně to, co klienti očekávají,” říká marketingová manažerka KOMIXu Nikola Wimmerová.
V KOMIXu si všímají toho, že se IT sektor proměnil. Technologická řešení se stávají součástí byznysových strategií. “Ještě před několika lety poptávali technologie spíše lidé z IT oddělení. V poslední době se ale ukazuje, že jsou technologie nedílnou součástí byznysu. Proto v KOMIXu chceme klientům pomoci dosáhnout jejich byznysových cílů,” vysvětluje Nikola Wimmerová.
V rámci rebrandingu KOMIXu vznikl také brandbook. Definuje KOMIX jako průvodce, který by měl být zosobněním polidšťování celého oboru IT. „Při uvažování o novém konceptu značky jsme si svět IT představili jako vesmír. Jako galaxii, ve které každý z nás rozumí něčemu jinému. Určitá výseč galaxie je pro nás viditelná, ale většina zůstává běžným smrtelníkům skrytá. A my chceme právě tyto části v novém přístupu značky odkrýt, vysvětlit je a stát se tak klientům průvodcem,“ říká k nové ideji KOMIXu Ondřej Roček, vedoucí externího kreativního týmu.
Nedílnou součástí rebrandingu je série nových vizuálů. Na každém z nich je vyobrazen jeden autentický člen posádky KOMIXu, který jako vesmírný průvodce symbolizuje jeho speciální dovednost. “Současně vznikl jeden univerzální vizuál s generálním ředitelem KOMIXu Tomášem Ruterlem. Ten symbolicky zve na vesmírnou misi, na jejímž konci je funkční a spolehlivé IT řešení, které pomáhá zlepšovat klientův byznys,” dodává Nikola Wimmerová.
Rebranding KOMIXu realizovali Ondřej Roček (strategie), Petr Hanousek (kreativa), Marek Šplíchal (kreativa a copy) a Jan Prell s Míšou Verbovou (design).
KOMIX s.r.o. je česká společnost založená v roce 1992. Specializuje se zejména na návrh, dodávky a konzultace informačních systémů a aplikací na klíč a na integrační nebo transformační projekty.
KOMIX s.r.o. a NejBusiness.cz
13. listopadu 2020
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...