Úskalí realizace rozsáhlé in-store kampaně v době koronaviru

Úskalí realizace rozsáhlé in-store kampaně v době koronaviru

In-store retailovou předvánoční kampaň v řetězci Albert, která svým rozsahem a okolnostmi covidových opatření nemá obdoby, dokončila v těchto dnech společnost U&WE. Celkem 67 pracovníků retailových týmů navštívilo 327 realizačních míst, splnilo 3531 definovaných úkolů v 17 321 provedeních a najezdilo více než 20 000 kilometrů po celé ČR. K zajištění a realizaci kampaně došlo během několika dní, což byla výzva pro všechny výjezdní týmy, logistiku i dispečink společnosti U&WE . „Je to paradox doby: prodejci zákazníky do prodejen lákají a covidová opatření je bohužel odrazují. O to více a právě proto musí být in-store perfektně zrealizované“, říká David Bucháček, výkonný a marketingový ředitel U&WE.

Zvládnout v dnešní době kompletní branding všech prodejen velkého retailového řetězce, distribuci cenin a POS materiálů v krátkém čase vyžadovalo ještě důslednější plánování než ve standardních podmínkách, zejména když šlo o termínově striktně ohraničenou akci. Realizátoři mají na všechno jen několik málo dní a musí obsáhnout všechny prodejny po celé ČR.

Řetězec Albert 4. listopadu rozjel velkou předvánoční věrnostní kampaň, od které si slibuje zvýšený zájem zákazníků na prodejnách. Tahákem jsou populární stavebnice Lego a výrobky od Tefalu, které zákazníci získají za zvýhodněnou cenu. „Věrnostní akce za body jsou v Albertu velmi oblíbené. Zákazníci na zvýhodněné ceny slyší a do prodejen se vrací. Samotná kampaň na prodejnách je velmi komplexní a kromě bodů, tedy cenin, které už samy o sobě vyžadují zvláštní zacházení, zahrnuje řadu dalších materiálů od informačních letáků, kartiček na body až po kompletní branding prodejen včetně stojanů, návleků na bezpečností brány, polepů nebo závěsných reklam. Měli jsme přes 100 druhů materiálů a prezentačních produktů. To je ohromné množství materiálu, které se musí naráz rozvézt a nainstalovat, a znamená to tisíce pracovních hodin. Navíc musíme pečlivě dbát i na bezpečí našich zaměstnanců,“ říká Jan Kreuzer, výkonný a finanční ředitel U&WE.

Omezením samotné realizace je i současné zkrácení otvírací doby prodejen jen do 20 hod., v neděli musí prodejny zůstat uzavřené zcela. „Celou realizaci provádíme výhradně v otvírací době, jejím zkrácením jsme i my přišli o cenný čas. Přesto se vše podařilo realizovat dobře a včas. Naše týmy najezdily přes 20 000 km po celé ČR, naším online dispečinkem prošlo přes 25 000 fotografií z míst instalace, vyřešili jsme stovky drobných problémů a s centrálou klienta a manažery prodejen proběhlo přes 2 000 operativních telefonátů,“ vypočítává David Bucháček.

Na celý proces realizace dohlíží dispečink, který vše online kontroluje a pokud je třeba, upozorní na nedostatky, které je tak možné okamžitě napravit. Vše je v reálném čase dostupné v online systému, do kterého má přístup i klient, může si tedy kdykoli zkontrolovat stav na prodejnách a postup prací. Systém pak nabízí řadu automatizovaných reportů, které pomohou s vyhodnocováním kampaně i s plánováním dalších akcí.

„Naší největší devizou jsou lidé. Jejich nasazení a profesionalita je to, na čem náš byznys stojí, a to, co nás posouvá dál. Jen díky nim můžeme říct, že jsme v retail servisu jedničkou na trhu, a v podstatě jedinou firmou, která kampaň takového rozsahu zvládne od naplánování, přes výrobu, distribuci, instalaci, reporting až po vyhodnocení,“ shrnuje Jan Kreuzer.

Zdroj informací

U&WE Advertising a NejBusiness.cz

Datum

12. listopadu 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.3471 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál