Úskalí realizace rozsáhlé in-store kampaně v době koronaviru

Úskalí realizace rozsáhlé in-store kampaně v době koronaviru

In-store retailovou předvánoční kampaň v řetězci Albert, která svým rozsahem a okolnostmi covidových opatření nemá obdoby, dokončila v těchto dnech společnost U&WE. Celkem 67 pracovníků retailových týmů navštívilo 327 realizačních míst, splnilo 3531 definovaných úkolů v 17 321 provedeních a najezdilo více než 20 000 kilometrů po celé ČR. K zajištění a realizaci kampaně došlo během několika dní, což byla výzva pro všechny výjezdní týmy, logistiku i dispečink společnosti U&WE . „Je to paradox doby: prodejci zákazníky do prodejen lákají a covidová opatření je bohužel odrazují. O to více a právě proto musí být in-store perfektně zrealizované“, říká David Bucháček, výkonný a marketingový ředitel U&WE.

Zvládnout v dnešní době kompletní branding všech prodejen velkého retailového řetězce, distribuci cenin a POS materiálů v krátkém čase vyžadovalo ještě důslednější plánování než ve standardních podmínkách, zejména když šlo o termínově striktně ohraničenou akci. Realizátoři mají na všechno jen několik málo dní a musí obsáhnout všechny prodejny po celé ČR.

Řetězec Albert 4. listopadu rozjel velkou předvánoční věrnostní kampaň, od které si slibuje zvýšený zájem zákazníků na prodejnách. Tahákem jsou populární stavebnice Lego a výrobky od Tefalu, které zákazníci získají za zvýhodněnou cenu. „Věrnostní akce za body jsou v Albertu velmi oblíbené. Zákazníci na zvýhodněné ceny slyší a do prodejen se vrací. Samotná kampaň na prodejnách je velmi komplexní a kromě bodů, tedy cenin, které už samy o sobě vyžadují zvláštní zacházení, zahrnuje řadu dalších materiálů od informačních letáků, kartiček na body až po kompletní branding prodejen včetně stojanů, návleků na bezpečností brány, polepů nebo závěsných reklam. Měli jsme přes 100 druhů materiálů a prezentačních produktů. To je ohromné množství materiálu, které se musí naráz rozvézt a nainstalovat, a znamená to tisíce pracovních hodin. Navíc musíme pečlivě dbát i na bezpečí našich zaměstnanců,“ říká Jan Kreuzer, výkonný a finanční ředitel U&WE.

Omezením samotné realizace je i současné zkrácení otvírací doby prodejen jen do 20 hod., v neděli musí prodejny zůstat uzavřené zcela. „Celou realizaci provádíme výhradně v otvírací době, jejím zkrácením jsme i my přišli o cenný čas. Přesto se vše podařilo realizovat dobře a včas. Naše týmy najezdily přes 20 000 km po celé ČR, naším online dispečinkem prošlo přes 25 000 fotografií z míst instalace, vyřešili jsme stovky drobných problémů a s centrálou klienta a manažery prodejen proběhlo přes 2 000 operativních telefonátů,“ vypočítává David Bucháček.

Na celý proces realizace dohlíží dispečink, který vše online kontroluje a pokud je třeba, upozorní na nedostatky, které je tak možné okamžitě napravit. Vše je v reálném čase dostupné v online systému, do kterého má přístup i klient, může si tedy kdykoli zkontrolovat stav na prodejnách a postup prací. Systém pak nabízí řadu automatizovaných reportů, které pomohou s vyhodnocováním kampaně i s plánováním dalších akcí.

„Naší největší devizou jsou lidé. Jejich nasazení a profesionalita je to, na čem náš byznys stojí, a to, co nás posouvá dál. Jen díky nim můžeme říct, že jsme v retail servisu jedničkou na trhu, a v podstatě jedinou firmou, která kampaň takového rozsahu zvládne od naplánování, přes výrobu, distribuci, instalaci, reporting až po vyhodnocení,“ shrnuje Jan Kreuzer.

Zdroj informací

U&WE Advertising a NejBusiness.cz

Datum

12. listopadu 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

11. června 2025

SÚIP: V roce 2024 provedl bezmála 19 000 kontrol a udělil pokuty za téměř 470 miliónů

Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...

6. června 2025

První vysokorychlostní trať v ČR „Moravská brána“ je blíže realizaci

První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...

4. června 2025

Firmy v železničním průmyslu nabízejí stovky pracovních míst pro letošní absolventy technicky zaměřených středních škol

Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...

16. května 2025

Samsung přebírá špičkového globálního výrobce HVAC zařízení FläktGroup

Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

Reklama

Page generated in 1.6091 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál