Nový Peugeot 2008 zvítězil v Itálii v soutěži „Auto Europa 2021“. Toto ocenění mu udělil Svaz italských motoristických novinářů UIGA. Jde již o šestý vůz značky Peugeot, který tuto prestižní cenu získal, stejně jako v minulosti vozy Peugeot 207, 3008, 208, 2008 a 308.
Cenu letos udělovali členové svazu UIGA, ale také porota složená z osobností ovlivňujících veřejné mínění a porota složená ze zástupců veřejnosti. Na vítězství nového Peugeotu 2008 se všechny tyto poroty shodly.
Za úspěchem modelu Peugeot 2008 stojí jeho průlomový design a technologická výbava na úrovni vyšších segmentů, jejíž nejvýraznějším prvkem je nový Peugeot i-Cockpit® 3D, díky němuž dostává zážitek z jízdy novou dimenzi. Inovativní je také koncept „Power of Choice“ s nabídkou 100% elektrického pohonu.
Pro Peugeot 2008 je získání titulu Auto Europa 2021 velkým triumfem. Předcházely mu modely Peugeot 207, který byl takto oceněn v roce 2007, 3008 v roce 2010, 208 v roce 2013, 2008 v roce 2014 a 308 v roce 2015. Dnes cena putuje k nové generaci Peugeotu 2008, modelu, který má velký úspěch i na italském trhu, kde si našel už 20 000 zákazníků.
Poprvé se kromě členů UIGA zúčastnila hlasování také porota složená z osobností ovlivňujících veřejné mínění a porota složená ze zástupců veřejnosti, které pomohly vybrat nejlepší vůz ze sedmi finalistů. Cena Auto Europa oceňuje automobil, který je předurčen k tomu, aby se v příštím roce stal jedním z nejprodávanějších vozů na italském trhu. Vybíralo se z 15 uchazečů, z nichž každý splňuje příslušná kritéria: být vyráběn v Evropě v počtu nejméně 10 000 kusů a současně být prodáván na evropském trhu.
Salvatore Internullo, ředitel Peugeot Italia, prohlásil: „Toto ocenění znovu potvrzuje správnost projektu značky Peugeot, jehož platforma a výrazný styl stojí u zrodu nové koncepce automobilů, které jsou elegantní, kvalitní a především nabízejí velmi vysokou úroveň technologických inovací, rovněž ve spojení se 100% elektrickým pohonem. V Itálii si za pouhých pár měsíců nový Peugeot 2008 pořídilo už 20 000 zákazníků. S tímto novým modelem značka Peugeot významně zvyšuje svou image a sílu na italském trhu.“
Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.
P Automobil Import, s.r.o. a NejBusiness.cz
5. listopadu 2020
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...