Globální výrobce rychloobrátkového zboží společnost Procter & Gamble prodloužila své partnerství s Mezinárodním olympijským výborem, které začalo už v roce 2010, až do roku 2028. Při této příležitosti Procter & Gamble rovněž oznámil spuštění grantového programu Sportovci pro dobro (Athletes for Good). Tato nová iniciativa udělí 52 grantů v hodnotě 10 000 amerických dolarů na podporu vybraných charitativních akcí a organizací po celém světě, které sportovci sami podporují a doporučí.
„Jako TOP partner MOV jsme nesmírně pyšní na práci, kterou jsme společně za uplynulých 10 let odvedli,“ řekl šéf společnosti P&G Marc Pritchard a dodává: "Těšíme se na příští spolupráci a uvědomujeme si příležitost a odpovědnost využít našeho sponzorství olympijských her pro širší dopad a vliv. V duchu olympijského hnutí jsme se zavázali pozitivně změnit svět v oblastech rovnosti a začlenění, udržitelnosti životního prostředí a dopadu na komunitu. Každé z následujících čtyř Olympijských her využijeme jako milník k hodnocení pokroku a zanechání smysluplného odkazu.“
Fond P&G Sportovci pro dobro je společnou iniciativou P&G, Mezinárodního olympijského výboru a Mezinárodního paralympijského výrobu, která bude poskytovat granty organizacím, které si sportovci vyberou v oblastech rovnosti a začlenění, udržitelnosti životního prostředí nebo dopadu na komunitu. Granty budou uděleny vybraným organizacím sportovců, kteří se již kvalifikovali nebo se pokoušejí kvalifikovat na olympijské hry v Tokiu nebo paralympijské hry.
Fond Sportovci pro dobro udělí v následujícím roce 52 grantů, každý v hodnotě 10 000 amerických dolarů. Grantové peníze poputují přímo na charitativní účely vybrané sportovci, aby pomohly usnadnit práci, kterou společně s nimi charitativní organizace dělají.
Existuje mnohem více společných bodů, na kterých společnost Procter & Gamble a Mezinárodní olympijský výbor spolupracují. Například v roce 2019 Tokio vyzvalo občany, aby se zapojili do sběru plastového materiálu, který mohou odevzdat v jednom ze dvou tisíc obchodů po celé zemi. Odpadní plasty vysbírané veřejností a získané z oceánů budou poté recyklovány a přeměněny na pódia pro olympijské medailisty. Na konci her budou pódia znovu recyklována a použita pro výrobu obalů produktů společnosti Procter & Gamble. Jedná se o první recyklovaná pódia v historii olympijských her.
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa.
Procter & Gamble a NejBusiness.cz
12. října 2020
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...