V současné době plné neustále se měnících podmínek pro cestování, přichází Slavia pojišťovna ve spolupráci s asistenční službou Click2Claim s dalším rozšířením svých služeb v rámci cestovního pojištění. Nově tak cestující mohou využít veškerý asistenční servis nonstop. Zároveň dochází také k rozšíření asistence v souvislosti s refundací letenek v případě zrušených letů.
Asistenční linka cestovního pojištění Slavia pojišťovny, která slouží k řešení letecké, autobusové a železniční dopravy, nyní klientům okamžitě poskytne ověřené informace o aktuálních podmínkách a povinnostech v souvislosti s Covid-19 v dotčených destinacích, a to především:
Nepřetržitý servis, orientace a přesné odpovědi na veškeré dotazy týkající se omezení cestování v souvislosti s Covid-19 je nyní nezbytnou součástí zákaznického servisu. „Vnímáme, že možnost zavolat kdykoliv 24/7 na jedno místo, kde Vám odborníci poskytnou okamžité a ověřené informace ze všech dostupných a spolehlivých zdrojů o aktuálních podmínkách a povinnostech v souvislosti s Covid-19, je v dnešní době velice užitečná věc,“ říká Ladislav Bělina, ředitel produktového oddělení Slavia pojišťovny.
Asistenční služba současně spolupracuje s celou řadou smluvních zdravotnických zařízení po celé ČR i SK. Tato zařízení jsou připravena poskytnout klientům potřebné PCR testy. Asistenční služba nabízí součinnost při objednání na PCR testy na předem stanovený čas, a co nejblíže klientova bydliště.
Letecké společnosti se ve stávající situaci mnohdy zdráhají vracet cestujícím peníze za nevyužité letenky, namísto toho nabízejí vouchery. Ty ale nemusí být ekvivalentem zaplacené částky, a ne vždy lze voucher uplatnit dle „budoucích“ potřeb zákazníka. „Technická asistence v cestovním pojištění nyní zahrnuje ověření nepravidelností a následného odškodnění v letecké, autobusové a železniční dopravě. Dále ale také refundaci letenek za zrušené lety, a to vždy ve formě peněz,“ doplňuje Ladislav Bělina.
Všechny potřebné informace klient získá při kontaktování asistenční linky na telefonním čísle 255 790 261.
Slavia pojišťovna staví na dlouholetých zkušenostech, sahajících až do roku 1868. Stabilita a tradice umožnily Slavia pojišťovně stát se silnou společností, která je současně schopna flexibilně reagovat na nové trendy. Široké spektrum jejích pojistných produktů a služeb využívají soukromé osoby i podnikatelé. V případě soukromých osob se jedná zejména o pojištění majetku a odpovědnosti nebo cestovní a úrazové pojištění. Slavia pojišťovna se dlouhodobě zaměřuje na zodpovědné řidiče, kterým v rámci autopojištění dokáže nabídnout mnohá zvýhodnění. Zároveň patří mezi lídry trhu v oblasti pojištění cizinců. Firmám nabízí např. pojištění odpovědnosti, aut a přepravy nebo majetková a technická pojištění. Mezi spokojené zákazníky Slavia pojišťovny patří také obce a města. Speciální servis poskytuje personálním agenturám a cestovním kancelářím.
Slavia pojišťovna a NejBusiness.cz
5. října 2020
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...