Slavia pojišťovna zavádí službu Covid Assistance

Slavia pojišťovna zavádí službu Covid Assistance

V současné době plné neustále se měnících podmínek pro cestování, přichází Slavia pojišťovna ve spolupráci s asistenční službou Click2Claim s dalším rozšířením svých služeb v rámci cestovního pojištění. Nově tak cestující mohou využít veškerý asistenční servis nonstop. Zároveň dochází také k rozšíření asistence v souvislosti s refundací letenek v případě zrušených letů.

S Covid Assistance získáte veškeré potřebné informace ihned

Asistenční linka cestovního pojištění Slavia pojišťovny, která slouží k řešení letecké, autobusové a železniční dopravy, nyní klientům okamžitě poskytne ověřené informace o aktuálních podmínkách a povinnostech v souvislosti s Covid-19 v dotčených destinacích, a to především:

  • povinnost testů při příjezdu do destinace / při návratu do České republiky
  • povinnost karantény při příjezdu do destinace / při návratu do České republiky
  • informace o nošení roušek v destinaci
  • rizikovost dané země dle tzv. semaforu a s ní spojená opatření

Nepřetržitý servis, orientace a přesné odpovědi na veškeré dotazy týkající se omezení cestování v souvislosti s Covid-19 je nyní nezbytnou součástí zákaznického servisu. „Vnímáme, že možnost zavolat kdykoliv 24/7 na jedno místo, kde Vám odborníci poskytnou okamžité a ověřené informace ze všech dostupných a spolehlivých zdrojů o aktuálních podmínkách a povinnostech v souvislosti s Covid-19, je v dnešní době velice užitečná věc,“ říká Ladislav Bělina, ředitel produktového oddělení Slavia pojišťovny.

Pokud klient potřebuje podstoupit PCR test, je možno využít smluvní zdravotnické zařízení

Asistenční služba současně spolupracuje s celou řadou smluvních zdravotnických zařízení po celé ČR i SK. Tato zařízení jsou připravena poskytnout klientům potřebné PCR testy. Asistenční služba nabízí součinnost při objednání na PCR testy na předem stanovený čas, a co nejblíže klientova bydliště.

Jistota vrácení peněz za zrušené lety je samozřejmostí

Letecké společnosti se ve stávající situaci mnohdy zdráhají vracet cestujícím peníze za nevyužité letenky, namísto toho nabízejí vouchery. Ty ale nemusí být ekvivalentem zaplacené částky, a ne vždy lze voucher uplatnit dle „budoucích“ potřeb zákazníka. „Technická asistence v cestovním pojištění nyní zahrnuje ověření nepravidelností a následného odškodnění v letecké, autobusové a železniční dopravě. Dále ale také refundaci letenek za zrušené lety, a to vždy ve formě peněz,“ doplňuje Ladislav Bělina.

Všechny potřebné informace klient získá při kontaktování asistenční linky na telefonním čísle 255 790 261.

Slavia pojišťovna

Slavia pojišťovna staví na dlouholetých zkušenostech, sahajících až do roku 1868. Stabilita a tradice umožnily Slavia pojišťovně stát se silnou společností, která je současně schopna flexibilně reagovat na nové trendy. Široké spektrum jejích pojistných produktů a služeb využívají soukromé osoby i podnikatelé. V případě soukromých osob se jedná zejména o pojištění majetku a odpovědnosti nebo cestovní a úrazové pojištění. Slavia pojišťovna se dlouhodobě zaměřuje na zodpovědné řidiče, kterým v rámci autopojištění dokáže nabídnout mnohá zvýhodnění. Zároveň patří mezi lídry trhu v oblasti pojištění cizinců. Firmám nabízí např. pojištění odpovědnosti, aut a přepravy nebo majetková a technická pojištění. Mezi spokojené zákazníky Slavia pojišťovny patří také obce a města. Speciální servis poskytuje personálním agenturám a cestovním kancelářím.

Zdroj informací

Slavia pojišťovna a NejBusiness.cz

Datum

5. října 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 2.2812 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál