Emirates zavádí samoobslužné kiosky na letišti v Dubaji

Emirates zavádí samoobslužné kiosky na letišti v Dubaji

Letecká společnost Emirates zavádí samoobslužné kiosky pro odbavování a odkládání zavazadel na Terminálu 3 na Mezinárodním letišti v Dubaji. Službu mohou využívat cestující do všech destinací kromě USA, Kanady, Číny, Indie a Hongkongu, a to z důvodu dodatečných požadavků ze strany zmíněných zemí.

Celkem 16 kiosků na odkládání zavazadel a 8 pro samoobslužné odbavení doplňuje letištní odbavovací službu Emirates a zkracuje čekací dobu zákazníků v době těch největších špiček na letišti. V příštích měsících plánuje společnost přidat další jednotky samoobslužných zařízení.

Prostřednictvím kiosků se cestující mohou samostatně odbavit, obdrží palubní lístek, mohou si vybrat palubní místa a odevzdat svá zavazadla. Zaměstnanci Emirates jsou neustále k dispozici, ale využití těchto samoobslužných zařízení umožňuje zákazníkům rychlý přesun přes letiště až k imigračnímu oddělení. Zařízení jsou pravidelně čištěna a dezinfikována, stejně tak mají zákazníci k dispozici dezinfekční prostředky na ruce.

Tato nová služba představuje pokračující investiční kroky společnosti Emirates do svých produktů a služeb s cílem zajistit maximální spokojenost zákazníků ve vzduchu i na zemi. Zařízení byla vyvinuta ve spolupráci s Dubai Aviation Engineering Projects a Dubai Airports. Kiosky budou postupně vylepšovány, aby i v budoucnu mohly nabízet nové funkce, jako jsou bezdotykové ovládání nebo možnost změny rezervace samotnými zákazníky.

Negativní PCR test na COVID-19

Všichni cestující (i tranzit) mířící do Dubaje a Spojených arabských emirátů se musí povinně prokázat negativním PCR testem na COVID-19, včetně občanů a rezidentů SAE, turistů, a to bez ohledu na zemi, ze které přicházejí. V případě potřeby absolvování testu před odletem z Dubaje mohou zákazníci Emirates využít speciální sazby v  nemocnici American Hospital a jejich klinikách po předložení palubního lístku. K dispozici je také možnost nechat se otestovat doma nebo přímo v kanceláři, výsledky testu jsou k dispozici do 48 hodin. Více informací zde.

Emirates se také rozhodla pozměnit rezervační politiku společnosti. Zákazníkům, jejichž cestovní plány budou narušeny v důsledku pandemie COVID-19, nyní nabízí více flexibility během jejich cest. Pokud dojde k neočekávaným cestovním změnám, mohou si zákazníci, kteří si zakoupili letenku do 31. března 2021, rezervovat let na jiné datum. Letenka je platná dva roky a může být také směněna za cestovní poukaz, který lze využít na nákup jakékoli letenky pro sebe, rodinu či blízké přátele. Více informací naleznete zde.

Emirates svým zákazníkům nabízí bezplatné pokrytí finančních nákladů na léčbu či povinnou karanténu v případě onemocnění virem COVID-19 během jejich cest. Tuto možnost mohou využít všichni cestující, jejichž let se uskuteční do 31. prosince 2020. O finanční pomoc mohou zákazníci žádat po dobu 31 dnů od prvního letu v rámci plánovaných cest.

Společnost Emirates přijala ucelený soubor bezpečnostních opatření, aby zajistila zdraví a bezpečí všech zákazníků i zaměstnanců společnosti, a to jak na zemi, tak ve vzduchu. Každý cestující také obdrží hygienický balíček, který obsahuje ochrannou masku, rukavice, antibakteriální ubrousky a dezinfekční prostředek na ruce.

Zdroj informací

Emirates a NejBusiness.cz

Datum

2. října 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2154 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál