Podle průzkumu považuje více než 90 % zákazníků padělky za závažný problém ohrožující jejich firmy

Podle průzkumu považuje více než 90 % zákazníků padělky za závažný problém ohrožující jejich firmy

Podle zjištění nedávného průzkumu společnosti HP,1 provedeného v regionu EMEA (zahrnujícího Evropu, Blízký východ a Afriku), považuje více než 97 % respondentů možnost kontroly zakoupeného zboží u zákazníka (CDI), nabízenou společností HP, za cennou službu pro své podnikání, přičemž 96 % respondentů se domnívá, že je tato služba chrání před tím, aby se stali obětí podvodníků.

Kontrola zakoupeného zboží u zákazníka, což je bezplatně poskytovaná a účinná součást programu společnosti HP pro boj proti padělkům a podvodům (ACF), nabízí zákazníkům spolehlivý způsob, jak ověřit pravost zakoupeného spotřebního materiálu. Součástí této služby je kontrola podezřelých velkých nebo středně velkých dodávek tiskových kazet na základě hlášení iniciovaných zákazníky HP.
V případě, že je během kontroly zjištěno pochybné zboží, je na tuto skutečnost upozorněn tým HP ACF, který může na učiněná zjištění reagovat vhodnými opatřeními. V průběhu pandemie COVID-19 nabídla společnost HP také možnost provést kontrolu CDI na základě fotografií, pokud vzhledem k okolnostem není fyzická návštěva přímo na místě možná.

Bylo také zjištěno, že 60 % zákazníků plánuje v budoucnu na základě doporučení týmu HP CDI podniknout kroky k zajištění bezpečných nákupů. Celkem 98 % zákazníků účastnících se průzkumu by doporučilo službu HP CDI dalším zákazníkům.

 

Padělky představují riziko pro podnikání

Ve společnosti HP jsme nesmírně hrdí na pozitivní zpětnou vazbu, kterou naši zákazníci poskytli v reakci na kontroly zakoupeného zboží,“ uvedla Susanne Schowitz-Franchi, globální ředitelka programu HP pro boj proti padělkům a podvodům.
„Na rozdíl od padělaného zboží jsou originální výrobky HP navrženy tak, aby splňovaly naše přísné standardy kvality a spolehlivosti a poskytovaly vynikající výkon a konzistentní výsledky. Naše vysoké standardy se neomezují jen na výrobky. Vzhledem k tomu, že 91 % zákazníků dotazovaných v našem průzkumu je přesvědčeno, že padělky představují riziko pro jejich podnikání, je důležité, abychom i nadále bojovali proti podvodným činnostem a zajistili našim zákazníkům přístup ke spolehlivému zdroji informací a poradenství, díky kterým získají při nákupu výrobků HP absolutní jistotu.
S ohledem na to se společnost HP zavazuje i nadále chránit své zákazníky prostřednictvím programu boje proti padělkům a podvodům, dokladem čehož je i naše rychlá reakce na okolnosti, související s epidemií COVID-19, a přizpůsobení kontrol CDI vzniklé situaci.“


V celém regionu EMEA pomohla společnost HP v posledních pěti letech místním orgánům činným v trestním řízení zabavit přibližně 12,5 milionu kusů zboží včetně padělaných kazet, hardwarových výrobků a komponent.
Společnost HP spolu s místními úřady v Keni, Nigérii a Tanzanii zabránila v období od října 2019 do března 2020 celé řadě pokusů o prodej padělků a zabavila v africkém regionu téměř 200 000 nezákonných výrobků včetně falešných tiskových kazet HP a komponent k sestavení dalších padělků.

Společnost HP se zaměřuje na posílení postavení distribučních partnerů, zákazníků a zástupců orgánů činných v trestním řízení a na prohloubení jejich znalostí, týkajících se identifikace podvodných spotřebních materiálů a ochrany podnikání.

V oblasti EMEA se akcí společnosti HP věnovaných vzdělávání a prevenci zúčastnilo téměř 7 000 lidí. Společnost také úzce spolupracuje s místními a mezinárodními orgány činnými v trestním řízení při odhalování a zamezování nezákonné činnosti, jejímž cílem je výroba padělků tiskových komponent HP.

Zdroj informací

HP a NejBusiness.cz

Datum

27. září 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.1928 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál