Společnost Kärcher v ČR vloni dosáhla obratu 747 milionů Kč. V prvním pololetí 2020 rostla meziročně ještě rychleji, růst táhl i dvojnásobný zájem o paročističe.
Světová jednička v čisticí technice, společnost Kärcher, je stále rodinnou firmou, i když má globální obrat za rok 2019 2,578 miliardy EUR, nejvyšší ve své historii, a 13,5 tisíc zaměstnanců po celém světě. V České republice loni dosáhla obratu téměř 750 milionů Kč.
„Prodeje v prvním pololetí rostly rychleji také díky pandemii covid-19 a větší poptávce po čisticí technice hlavně z řad domácností. Dvojnásobně například vzrostla poptávka po paročističích, které nejen odstraní nečistoty, ale dokáží zlikvidovat většinu běžných bakterií a obalených virů,“ Milada Skutilová, jednatelka české pobočky Kärcher.
Kärcher se v České republice vedle koncových zákazníků, zaměřuje i na firemní sektor, kde poskytuje ideální řešení na míru jednotlivým průmyslovým odvětvím, jako jsou kancelářské budovy, retail, hotely a restaurace, doprava, logistika, automotive, stavebnictví, zemědělství, zdravotnictví i výrobní průmysl.
Loňský celosvětový obrat společnosti Kärcher činil 2,578 miliardy EUR a počet zaměstnanců v roce 2019 dosáhl 13 498. Obrat v ČR činil v roce 2010 234 mil. Kč, v loňském roce dosáhl 747 mil. Kč a letos již firma plánuje atakovat hranici 800 mil. Kč. Česká pobočka zaměstnává 100 zaměstnanců.
Společnost založil v roce 1935 německý inženýr Alfred Kärcher a za dlouhou historii se firma prosadila v segmentu čisticích strojů jak pro profesionální použití, tak i pro koncové zákazníky a jejich domácnosti. Firma si stále i při své velikosti zachovává charakter rodinné společnosti. Potomek zakladatelů Alfreda a Irene Kärcherových Johannes Kärcher je druhou generací vlastníků a pravidelně zastoupení po světě navštěvuje.
Pro Kärcher je nejdůležitějším faktorem růstu inovace. Jen za rok 2019 uvedla společnost Kärcher na trh 150 nových produktů, což je nejvíce v historii společnosti za jediný rok. Nezanedbatelný je počet patentů společnosti, kterých je celosvětově 624.
„Jako firma stavíme na silné tradici, ale zároveň jsou pro nás klíčové inovace. Proto i v budoucnosti se budeme snažit vynikat vynalézavostí, špičkovým výkonem a inovativními řešeními problémů,“ uzavírá Milada Skutilová.
Kärcher a NejBusiness.cz
19. září 2020
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...