Edenred k restartu restaurací rozdal 30 tisíc obědů. Celkem jich zajistil čtvrt milionu

Edenred k restartu restaurací rozdal 30 tisíc obědů. Celkem jich zajistil čtvrt milionu

Více než dvacet tisíc lidí se zapojilo do projektu na záchranu tuzemských stravovacích zařízení, který pod názvem „Hurá do restaurace“ organizovala společnost Edenred. Ta lidem darovala za každých pět zaplacených obědů šestý zdarma.
Celkem během dvou měsíců od startu projektu 25. května lidé objednali a zaplatili ve znovuotevřených restauracích 211 tisíc jídel. Třicet tisíc obědů pak Edenred rozdal. Výsledkem akce je tak téměř čtvrt milionu obědů prodaných restauracemi v celé ČR.

Projekt „Hurá do restaurace“ byl po dobu dvou měsíců určen více než 200 tisícům lidí, kteří za obědy platí nejrozšířenější tuzemskou stravenkovou kartou Ticket Restaurant Card. “Naším cílem bylo pomoci k restartu restaurací po jejich uzavření v rámci koronavirové krize. Moc nás potěšilo, jaký zájem akce vyvolala. Byli jsme svědky skutečného entuziazmu našich uživatelů, kteří celou akci silně podpořili i na sociálních médiích. Vzhledem k úspěchu v nadcházejících měsících zvažujeme další podobné projekty,“ uvedl generální ředitel Edenredu Nicolas Eich. O tom, že projekt fungoval hovoří i statistická čísla: Z analýzy karetních transakcí Edenred zjistil, že účastníci programu navštěvovali restaurace o 23 % častěji a utráceli o 19 % více než ti, kteří se nezapojili. 

Akci oběd zdarma zvolil Edenred právě proto, že šlo o rychlou a efektivní cestu, jak restauracím rychle po jejich znovuotevření přinést potřebnou hotovost. Projekt v celkové hodnotě 5 miliónů korun byl financován z dividend 2019, které letos Edenred ČR neposlal mateřské firmě.


Edenred má v tuzemsku síť celkem 20 tisíc partnerských restaurací, tedy naprostou většinu z těch, ve kterých se v tuzemsku podávají jídla. Platit kartou lze ve velké části z nich a to ve všech regionech České republiky, od velkých měst až po obce.
Edenred pomáhal restauracím už od vypuknutí koronavirové krize. Personálu těch, které už v první vlně nezastavily prodeje a nabízely jídla z okénka, zajistil ochranné roušky, zároveň na svých stránkách zprovoznil vyhledávač fungujících provozoven. Poté se stal jedním z partnerů zmíněného projektu Zachraň hospodu.

Zdroj informací

Edenred a NejBusiness.cz

Datum

21. srpna 2020



Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.2954 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál