Tržby skupiny Adastra loni dosáhly na 3,8 miliard korun

Tržby skupiny Adastra loni dosáhly na 3,8 miliard korun

Tržby ve výši více než 3,8 miliard korun zaznamenala v roce 2019 mezinárodní konzultační skupina Adastra Group. Oproti roku 2018 se jedná o devítiprocentní nárůst. Adastře Group v České republice v loňském kalendářním roce vzrostly tržby o 28 procent.

Mezinárodní konzultační společnost Adastra Group, která má více než dva tisíce konzultantů po celém světě, loni dosáhla tržeb ve výši 3,824 miliard korun. Oproti předchozímu kalendářnímu roku to byl devítiprocentní nárůst. „Česká Adastra k celkovému růstu významně přispěla. Tržby Adastry ČR se v kalendářním roce 2019 zvýšily dokonce o 28 procent, což je ještě o 5 procentních bodů více než v předchozím období,” vysvětluje generální ředitel společnosti Adastra ČR Pavel Kysela.

Rok 2019 ve znamení úspěšných realizací

Česká Adastra v roce 2019 uvedla na trh nové platformy v oblasti digitální transformace. Jednalo se například o platformu TASP pro optimalizaci výrobních a logistických operací postavenou na bázi umělé inteligence. V segmentu telekomunikací společnost využila umělé inteligence pro vývoj řešení na detekci podvodného jednání.

„Zákazníkům v oblasti logistiky jsme začali nabízet tzv. chytré sklady postavené na technologiích internetu věcí. Tato řešení optimalizují vychystávání zboží, pohyb po skladu či logistickém areálu, včetně monitoringu vytíženosti vysokozdvižných vozíků,” popisuje Pavel Kysela. IoT (internet věcí) společně s video analytikou podle něj zvyšuje i bezpečnost práce. Vyhodnocuje například, co se děje v prostoru sledovaném kamerou, a upozorní na bezpečnostní rizika.

Novinky si Adastra ČR nachystala i pro bankovní a finanční instituce, pojišťovny nebo telekomunikační operátory. Její digitální onboarding umožňuje uzavřít smluvní vztah s klientem bez osobního kontaktu či návštěvy pobočky během několika minut.

Velký zájem vzbudilo i řešení personalizovaných videí, které dokáže efektivně nahradit nabídky služeb a zboží zasílané emailem nebo komunikované po telefonu. Řešení přináší až čtyřnásobný nárůst konverzí proti tradičním metodám. Pomáhá značkám budovat intenzivnější a osobnější vztah se zákazníky a zvyšuje jejich loajalitu.

Novinky v oblasti digitální transformace jsou pro Adastru přirozeným rozšířením tradičních kompetencí společnosti v oblasti zpracování dat a datové integrace.

Jedním z významných projektů minulého roku bylo dokončení nového datového skladu pro pojišťovny Kooperativa a ČPP. Adastra ČR navíc získala nové zákazníky, mezi kterými nechybí např. Philip Morris ČR, APS Holding, ING Bank N.V., Kurdistan Pipeline Company, Zenoo, Telekom Srbija či Telenor v Maďarsku, Srbsku a Bulharsku. „V roce 2019 pracovala česká pobočka pro více než 160 zákazníků z celého světa. Počet našich zákazníků se zvýšil o 10 procent,” říká Pavel Kysela a dodává: „Jsme pyšní i na člena naší skupiny, společnost Blindspot Solutions, která plní roli kompetenčního centra pro umělou inteligenci a v loňském roce obdržela ocenění Deloitte Technology Fast 50 jako třetí nejrychleji rostoucí firma ve střední Evropě.”

V roce 2019 Adastra pokračovala v investicích do vývoje vlastních produktů a řešení, řadu z nich uvede na trh v průběhu roku 2020.

Adastra

Adastra je mezinárodní konzultační společnost, která dodává  komplexní řešení usnadňující přechod do digitální éry. Zaměřuje se na zpracování dat, jejich analýzu, budování datových skladů, na oblasti internetu věcí (IoT), big dat, umělé inteligence, vývoje aplikací včetně mobilních či tvorbu marketingových a kreativních strategií. Svým klientům tak Adastra, která vznikla v roce 2000, nabízí komplexní škálu služeb v oblasti digitalizace.

Mezi zákazníky Adastry patří firmy z oblasti retailu, financí a bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, automobilového průmyslu, průmyslu, energetiky, farmacie a řady dalších odvětví včetně státní správy. Její projekty realizuje na 2000 konzultantů z 21 kanceláří po celém světě. Obrat celé skupiny se v roce 2019 přehoupl přes 3,8 miliardy Kč.

Zdroj informací

Adastra a NejBusiness.cz

Datum

1. srpna 2020



Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.5401 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál