Největší provozovatel kontaktních center v České republice, společnost Conectart, získala nového klienta. Od března exkluzivně zajišťuje kompletní zákaznický servis pro český a slovenský trh. Řeší jak telefonní, tak online požadavky zákazníků pro společnost Nestlé. Ta se na český trh vrátila v roce 1992 a je zde současně také největší potravinářský výrobce a distributor.
„Společnost Nestlé je největším potravinovým koncernem na světě. V Česku pak pod něj patří velice populární a tradiční české brandy jako jsou Orion nebo třeba JOJO. Máme proto obrovskou radost, že jsme vhodným partnerem i pro lídry světového trhu,“ komentuje Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart. „Při výběru nového dodavatele jsme kladli velký důraz především na kvalitu služeb a maximální bezpečnost dat. Conectart má navíc na trhu skvělé reference. Vybrali jsme si je tedy jako jediného partnera pro zajišťování zákaznické linky pro český i slovenský trh. Necelá desítka operátorů bude mít na starosti vyřizování příchozích a odchozích hovorů, emailovou komunikaci. Kontakty zákazníků se nejčastěji týkají složení produktů, reklamací nebo třeba soutěží,“ dodává k nové spolupráci Martina Šilhánová ze společnosti Nestlé.
Společnost Nestlé vznikla již v roce 1866. Pod původním názvem Anglo-Swiss Condensed Milk Company byla tehdy ve Švýcarsku otevřena první evropská továrna na kondenzované mléko. V roce 1867 pak vynalezl Henri Nestlé přelomovou dětskou výživu, která byla ve své době naprosto revoluční. V roce 1905 fúzuje Nestlé se společností Anglo-Swiss a spojení je později známé už jako Nestlé Group. Od svého vzniku až do současnosti firma neustále přichází s novými produkty a recepturami, které zásadně ovlivnily chování a potřeby zákazníků na globálním trhu. Nyní do portfolia koncernu Nestlé spadá široká škála produktů od potravin pro děti, balené vody a nápojů, přes dehydrované a chlazené potraviny, cereálie, kávu, cukrovinky, mléčné produkty a zmrzliny až po krmiva pro domácí mazlíčky.
Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. bude po právě probíhajícím dokončování transakce patřit do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital.
Conectart a NejBusiness.cz
9. července 2020
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...