Conectart startuje novou náborovou kampaň, chce bořit mýty o call centrech

Conectart startuje novou náborovou kampaň, chce bořit mýty o call centrech

Největší provozovatel kontaktních center v Česku, společnost Conectart, spustila od června novou kreativní náborovou kampaň. Jejím hlavním cílem je bořit mýty, které jsou pro práci telefonního operátora zažité a představit tak Conectart jako firmu se stabilním zázemím. Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou Hotshots a jejími tvářemi jsou sami operátoři.

„Kampaň má upoutat pozornost na zjevné a zažité předsudky o práci v kontaktních centrech. Nechtěli jsme ale žádné vizuály z fotobanky, proto jsme do kampaně zapojili reálné pracovníky – a pro někoho třeba i budoucí kolegy. Reální lidé z Conectartu tedy hrají v kampani důležitou roli a podtrhují autenticitu snahy klienta o kultivaci tohoto prostředí. Kampaň jsme rozdělili do dvou linek: zlepšení pověsti o call centrech a vyvracení zažitých mýtů na jedné straně, a zvýšení povědomí o Conectartu na straně druhé. Samozřejmostí je pak zdůraznění výhod, které mají zaměstnanci tohoto call centra oproti konkurenci,“ říká ředitelka realizující agentury Hotshots, Kristina Hotová.

Conectart vytvořil spolu s operátory seznam „hejtů“, které se mezi lidmi obecně tradují o práci v call centrech. Vzniklo tak 10 komunikačních mutací, které doslovně zažité stereotypy znázorňují. Všechny texty začínají stejně: „Říkali mi, že …“ Kampaň je určena primárně pro online prostředí, ale objeví se i na venkovních plochách, nejintenzivněji s ní však bude společnost pracovat na sociálních sítích. Právě zde chce společnost akcentovat uvolněnou atmosféru a řadu firemních benefitů, které svým zaměstnancům nabízí. V příspěvcích s osobními příběhy konkrétních pracovníků call center zdůrazňují flexibilitu, podporu mladých lidí, možnost kariérního růstu a vzdělávání, práci z domu, moderní pracovní prostředí, nebo třeba podporu matek samoživitelek.

„Operátoři se stále potýkají s nejrůznějšími předsudky. My se proto dlouhodobě snažíme o narovnání nejen dobrého jména profese operátora, ale i celého odvětví. Kampaní chceme poukázat i na fakt, že dokážeme nabídnout práci téměř každému, a to i lidem z okraje trhu práce. Například matkám samoživitelkám, seniorům nebo osobám se zdravotním znevýhodněním. Díky novým technologiím zaměstnáváme i tzv. digitální nomády, což bychom rádi odkomunikovali zase mladé generaci. Kampaní si chceme pracovní trh s kandidáty lépe rozkategorizovat,“ vysvětluje Barbora Tillová, marketingová ředitelka společnosti Conectart.

Conectart

Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. je členem investiční skupiny KKCG. 

Zdroj informací

Conectart a NejBusiness.cz

Datum

17. června 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 3.2016 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál