Zoufalec, mamánek a botoxák. Direct spouští nové reklamy

Zoufalec, mamánek a botoxák. Direct spouští nové reklamy

Direct pojišťovna mění koncept svých reklam. Předchozí spoty, které byly střihané z papíru, nahradila novými, hranými. Vše je ve stylu prvního rande naslepo.

Nespokojte se jen tak s někým. Tak zní heslo nových reklamních spotů Direct pojišťovny, které ode dneška (1. června) mohou lidé vidět na stanicích skupiny Prima. Spoty jsou ve stylu prvního rande a snaží se vtipně ukazovat, v čem je Direct jiný než ostatní pojišťovny. „Kompletně jsme změnili vizuální styl našich reklam. Spoty, které byly stříhané z papíru, jsme nahradili hranými scénkami. Chtěli jsme do spotů dát víc lehkosti a emocí, což se v animovaných klipech dělá obtížně,“ upozorňuje na změnu mluvčí Directu Nela Maťašeje.

Nové autopojištění, skryté háčky a svoboda odejít

V televizi lidé budou lidé měsíc a půl vídat celkem tři klipy z prostředí restaurace. „Nové spoty mají jednoduchou linku – jde o první rande sympatické mladé ženy, která hledá partnera. Bohužel má smůlu a rande nikdy nedopadne ideálně – vždycky se objeví nějaký problém. Nápadníkům pracovně říkáme mamánek, zoufalec a botoxák. Hlavní myšlenkou je, že by se člověk neměl spokojit jen tak s někým. Samozřejmě nejen v životě, ale taky při výběru pojišťovny. Současně dokazujeme, že to v Directu děláme jinak. Tuto paralelu završí velké zelené Éčko, které problémového partnera vymrští od stolu a zaujme jeho místo naproti dívce,“ popisuje klipy Maťašeje.

Nejtěžší scéna? Odmrštění nápadníků

Právě natočení odmrštění od stolu bylo nejvíc obtížné. „Chtěli jsme, aby scéna působila opravdově, takže jsme zavrhli animaci a nechali obří Éčko vyrobit. Přestože naši herci nejsou kaskadéři, zvládli to bravurně. Natáčeli jsme celou noc spolu s týmem kaskadérů. Byla to krásná práce," dodává Maťašeje. Každý spot upozorňuje na jednu z výhod Directu – žádné skryté háčky, možnost kdykoliv odejít a na nové havarijní pojištění, které klientům každý rok u mladých aut zlevňuje o sedm procent."

Na tvorbě klipů se Direct spojil s agenturou Brain One, se kterou společnými silami vytvořili kreativní koncept. „Produkčně se pak chopila natáčení agentura Bumerang Film ze Zlína, spoty bravurně zrežíroval Štěpán Fok Vodrážka. Chtěla bych všem poděkovat. Je pro nás vždycky důležité najít pro kampaň ty správné partnery, kteří s Directem rezonují hlavně co se týče našich hodnot. A to se nám tentokrát velmi povedlo,“ uzavírá Maťašeje

Zdroj informací

Direct pojišťovna a NejBusiness.cz

Datum

2. června 2020



Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.361 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál