Up Club, největší věrnostní program v gastro segmentu

Up Club, největší věrnostní program v gastro segmentu

Společnost Up Česká republika, která se specializuje na zaměstnanecké benefity, vyvinula nový věrnostní program Up Club. Jde o největší tuzemský věrnostní program v gastro segmentu, do něhož je zapojeno přes 10 000 restauračních zařízení, které akceptují platbu eStravenkou. Cílem věrnostního programu je především motivovat zaměstnance k pravidelným návštěvám restaurací a pomoci restauratérům oživit jejich byznys, kterým otřásla koronavirová krize.

Současné rozvolňování mimořádných opatření vrací život v mnoha ohledech do „běžných kolejí“. V některých oblastech či oborech došlo ale během stavu nouze k tak zásadním změnám, že jejich důsledky mohou být fatální nebo se s nimi bude nutné potýkat ještě velmi dlouho. Gastro segment je nepochybně jedním z nich.

„Restaurace nyní potřebují své zákazníky více než kdy jindy, aby zase mohly nastartovat svůj byznys. Ačkoliv mnohé z nich fungovaly i v nouzovém režimu a našly si cestu k zákazníkům díky výdejním okénkům či rozvozu, tržby drtivé většiny z nich klesly na hranici existence,“ říká Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika, a pokračuje: „Po spuštění vyhledávače restaurací s okénkovým provozem a rychlejším proplácení stravenek je věrnostní program další etapou naší pomoci restauracím.“

Každý jedenáctý oběd zdarma

V čem program spočívá? Každý zákazník, který v restauračním zařízení utratí 100 Kč a zaplatí je eStravenkou, získá 10 bodů. Při nasbírání 100 bodů mu připíše Up Česká republika na účet eStravenky 100 Kč v podobě kreditu. Prakticky tak získá každý jedenáctý oběd zdarma. Stav svého věrnostního účtu, aktuální zůstatek na eStravence či denní zůstatek na eStravence mohou zákazníci sledovat i v mobilní aplikaci.

Cílem nového věrnostního programu je vedle podpory restaurací snaha o co nejsmysluplnější využití příspěvku zaměstnavatele na stravování. „Chceme motivovat zaměstnance, aby se opět naučili dopřát si během polední přestávky kvalitní oběd,“ popisuje Darek Filip, marketingový ředitel společnosti Up Česká republika. Program je zároveň další motivací pro přechod firem a jejich zaměstnanců z papírových stravenek na elektronické či digitální řešení.

Přes 10 000 restaurací a provozoven

Do programu Up Club jsou automaticky zapojeny veškeré gastroprovozovny a restaurace, které akceptují eStravenku. S počtem restauračních zařízení přesahujícím 10 000 se tak jedná o největší věrnostní gastro program u nás. Jeho vývoj trval dva měsíce a nyní ho mají k dispozici zaměstnanci Up ČR. Program se bude postupně otevírat i ostatním a všichni uživatelé eStravenky ho budou moci využívat na začátku června.

Do budoucna i programy na míru

Současná podoba programu není konečná. Do budoucna je v plánu především aktivnější zapojení samotných restaurací. Ty budou moci do programu vstoupit a nabídnout potenciálním hostům vyšší hodnotu bodů při útratě realizované v jejich provozovně. Restaurace díky tomu získá nový nástroj, jak přilákat hosty do své restaurace například i v určité konkrétní dny nebo časové úseky. V plánu je také příprava několika různých věrnostních schémat pro konkrétní partnerské provozovny.

Up Česká republika s.r.o.

Up Česká republika s.r.o., která zahájila své působení na českém trhu v roce 1995 pod názvem LeChèqueDéjeuner, je součástí mezinárodní skupiny Up, která dnes působí v 29 zemích celého světa. Up ČR se specializuje na zaměstnanecké benefity, ale nabízí rovněž inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje firem. Schopnost analyzovat aktuální situaci klientů a navrhovat a uvádět do praxe efektivní benefitní systémy a věrnostní programy, řadí společnost Up ČR k lídrům trhu určujícím trend v této oblasti.

Zdroj informací

Up Česká republika s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

21. května 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2647 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál