Mattoni 1873 pomáhá restauracím

Mattoni 1873 pomáhá restauracím

Současná nelehká situace tvrdě dopadá na české hospody a restaurace. Mattoni 1873, jejíž značky jsou nedílnou součástí naší gastronomie, se zapojila do iniciativy Zachraň hospodu! Projekt umožňuje lidem podpořit svůj oblíbený podnik a pomoci mu přežít.

„Hospody a restaurace jsou podstatnou součástí české kultury a života, stejně jako Mattoni 1873 a její značky. Zapojením do projektu chceme alespoň malým dílem přispět k udržení českých restaurací a hospod při životě,“ vysvětluje ředitel pro strategický marketing Ondřej Postránský.

Iniciativa Zachraň hospodu! podporuje podniky jako jsou hospody, restaurace či kavárny. Cílem projektu je vybrat dostatek financí, aby registrované podniky mohly pokrýt alespoň základní náklady a nedostaly se do existenčních problémů.

Svou oblíbenou hospodu může podpořit úplně každý zakoupením voucheru na webu www.zachranhospodu.cz. Voucher bude možné uplatnit v daném podniku po jeho znovuotevření.Kromě zapojení do iniciativy Zachraň hospodu! pomáhá skupina Mattoni 1873 i jinak - daruje pitný režim nemocnicím, krizovým štábům či integrovanému záchrannému systému a pro své zákazníky také spustila pilot mobilní prodejny nápojů, která rozváží oblíbené výrobky až do místa bydliště.

Další pomoc zorganizovala přímo značka minerálních vod Mattoni, která je již dlouhá léta spjata se světem barmanů. Je organizátorem Mistrovství světa v míchání nealkoholických koktejlů Mattoni Grand Drink, a je také oficiální vodou České barmanské asociace. A protože se aktuální koronavirová situace zásadně dotkla i barmanů, zrodila se na Instagramu Mattoni Barmanská Výzva. V ní dává značka barmanům možnost ukázat svou kreativitu a inspirovat k míchání nealko koktejlů doma. Tři nejlepší navíc získají finanční odměnu.

O Mattoni 1873

Mattoni 1873, skupina kolem mateřské společnosti Mattoni 1873 a. s. (do 31. 1. 2020 Karlovarské minerální vody, a.s.) je největším distributorem nealkoholických nápojů ve střední Evropě. Ambicí skupiny je přinášet díky skvělým značkám a úspěšné tradici lidem do života osvěžení, nyní i v budoucnu.

Kořeny skupiny sahají do roku 1873, ke karlovarskému rodákovi Heinrichu Mattonimu. Novodobé kapitoly se začaly psát v 90. letech díky výrazným investicím nových majitelů, italské rodiny Pasquale.

V ČR vyrábí skupina vedle tradiční minerální vody Mattoni také pramenitou vodu Aquila a minerální vody Magnesia, Poděbradka, Dobrá voda a Hanácká Kyselka; dále značky nealkoholických nápojů Pepsi, Mirinda, 7UP, Schweppes, Gatorade, Mountain Dew, a další. Distribuuje také snacky značky Lay’s.Své produkty v současné době Mattoni 1873 vyváží do

téměř 20 zemí světa a jako mateřská společnost vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a Srbsku. V Bulharsku, Slovensku a Maďarsku je Mattoni 1873 výhradním výrobcem a distributorem nealkoholických nápojů značek firmy PepsiCo. Ve všech zemích, kde skupina operuje, zaměstnává na 3 350 zaměstnanců.

Mattoni 1873 se významně podílí na kulturním, sportovním a společenském životě. Podporuje také projekty spojené s ochranou přírody a otázkou ekologie. Mattoni 1873 je členem Asociace společenské odpovědnosti (A-CSR), největší iniciativy společenské odpovědnosti (CSR) a Cílů udržitelného rozvoje (SDGs) od OSN v Česku. Také je zakladatelem iniciativy Zálohujme.cz, která usiluje o dlouhodobou udržitelnost nápojového odvětví prostřednictvím lokální recyklace PET lahví a plechovek. Další zajímavé informace o společnosti naleznete na Twitteru @Mattoni1873, Facebooku @KarlovarskeMineralniVody a LInkedIn.

Zdroj informací

Mattoni a NejBusiness.cz

Datum

28. dubna 2020

Fotogalerie



Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.4007 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál