Jedná s o funkci, kterou nazýváme Chytrý zůstatek. Aktuální zůstatek, který klient vidí ve svém online bankovnictví, neumožňuje totiž spolehlivě plánovat výdaje či spoření, protože nezohledňuje budoucí zůstatek na účtu. Z toho důvodu začínáme zkoušet takzvaný Chytrý zůstatek.
Klienti si mohou ve svém online bankovnictví nastavit datum výplaty a sledovat, kolik peněz jim po odečtení všech budoucích trvalých plateb nebo splátek u Air Bank na účtu zbývá. To jim umožní lepší přehled o příjmech a výdajích, a proto mohou případně i včas začít řešit situaci, kdy zjistí, že se podle Chytrého zůstatku dostanou ještě před výplatou do mínusu.
Funkci Chytrý zůstatek plánuje Air Bank v budoucnu dále rozvíjet a postupně zahrnovat i další pravidelné platby. Přehlednějšímu plánování může klientům pomoci i kategorizace výdajů, kterou si mohou upravit podle sebe. Chytrý zůstatek naleznou klienti Air Bank už nyní ve svém internetovém bankovnictví a během května jej přidáme také do mobilní aplikace My Air.
Air Bank a NejBusiness.cz
28. dubna 2020