ČSOB se prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ spojila s influencery na pomoc seniorům s online bankovnictvím

ČSOB se prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ spojila s influencery na pomoc seniorům s online bankovnictvím

ČSOB spustila kampaň na sociálních sítích, kterou chce oslovit mladé lidi, aby v tomto období ještě více komunikovali se svými rodiči a prarodiči o tom, jak pracovat s bankou online. Kampaň se zaměřuje na to, jak mohou mladí lidé vysvětlit starším lidem běžné finanční aktivity, jako je zobrazení zůstatku na účtu, odeslání platby nebo bezpečnostní pravidla v online světě, aniž by starší lidé museli chodit na pobočku.

Senioři jsou jednou z nejohroženějších skupin v této době a to nejen ve vztahu k pandemií jako k nemoci. Ze dne na den se řada z nich stala zajatci ve svém světě. Běžná cesta na nákup má nová pravidla, které je potřeba dodržovat, podobně je tomu s cestou k lékaři, která se neobejde bez roušky, tak jako většina aktivit. Vyřízení běžných záležitostí v pobočce banky jde bez větších omezení, většinu toho je však možné provést ve větší pohodě i s menším rizikem z pohodlí domova.

„Kampaní Chraňme své blízké, chceme oslovit mladé, aby věnovali v této době více času svým starším příbuzným a známým a vysvětlili jim to, co je pro mladé tak běžné. Může se jednat o aktivaci internetového bankovnictví, zjištění zůstatku na účtu nebo třeba zavolání na informační linku banky,“ říká  Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka Skupinové komunikace v ČSOB.

Kampaň probíhá na sociálních sítích ve spolupráci s influencery Annou Kadeřávkovou, Christie & Babies, Šárkou Pekovou a Natálií Myslivcovou. Jejich prostřednictvím vznikne řada edukativních výstupů na Instagramu a Youtube.

Rekordní čísla v užívání elektronických kanálů

Březen byl měsícem, ve kterém ČSOB zaznamenala historicky nejvyšší návštěvnost svých elektronických kanálů. Klienti naplno využívali internetové bankovnictví i mobilní aplikaci Smartbanking. Březen překonal i období začátku školní docházky nebo vánočních nákupů. Aktuální vývoj ukazuje, že situace v dubnu bude z pohledu využívání bankovních elektronických kanálů minimálně stejně vysoká.

„Čísla jasně ukazují, jakým směrem se vydávají naši klienti. Období pandemie tento trend používání bankovních elektronických kanálů ještě více urychlilo. Proto je pro nás důležité pracovat v této oblasti s edukací seniorů, kteří v mnoha případech využívají pro komunikaci s bankou pouze pobočku. Internetové bankovnictví nebo mobilní aplikace Smartbanking mohou nyní seniorům ušetřit spoustu času. Navíc veškerá spojení s bankou probíhají z bezpečí domova,“ říká Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za oblast Retail.

Zdroj informací

Československá obchodní banka, a.s. a NejBusiness.cz

Datum

22. dubna 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.3826 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál