Samsung s ohledem na současnou pandemii prodlužuje záruční dobu až o 4 měsíce

Samsung s ohledem na současnou pandemii prodlužuje záruční dobu až o 4 měsíce

Společnost Samsung nabízí svým zákazníkům kvůli omezením způsobeným koronavirem (COVID-19) automatické prodloužení záruky až o 4 měsíce. Servisní střediska Samsungu nadále fungují v upraveném režimu. Značkové prodejny Samsung jsou uzavřeny, na oficiálním e-shopu Samsung.cz mohou však zákazníci nakupovat bez omezení a s dopravou zdarma.

Koncovým zákazníkům1, kteří nemohou uplatnit reklamaci svého zařízení Samsung v rámci záruční doby kvůli omezením způsobeným koronavirem COVID-19, a kterým vyprší záruka na zařízení v období od 15. března do 15. června, nabízí Samsung automatické prodloužení záruky do 15. července. Nabídka platí na všechny produkty Samsung zakoupené v České republice.

„V této náročné době jsme přesvědčeni, že je důležité držet spolu, i když musíme zůstat odděleni. Prodloužením záruční doby až o 4 měsíce chceme chránit zdraví našich zákazníků i našich servisních techniků a umožnit jim v klidu vyřídit případnou reklamaci,“ říká Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb společnosti Samsung. A dodává: „V souladu s nařízením vlády jsme museli uzavřít značkové prodejny, servisy ale stále fungují – byť pochopitelně v upraveném režimu. Prosíme však naše zákazníky, aby před návštěvou servisního střediska nejdříve kontaktovali naši bezplatnou zákaznickou linku.“

Oficiální e-shop Samsung.cz funguje bez omezení, není jen dostupná platba na dobírku a zásilky se posílají pouze na území České republiky, a to zdarma na všechno zboží a všechny druhy dopravy.

Postup při reklamaci zařízení

Spotřebitel může reklamaci řešit s prodejcem, nebo se obrátit přímo na autorizovaná servisní střediska Samsung. Pokud zvolí řešení přes servisní středisko, doporučujeme následující postup:

1. V první řadě může spotřebitel telefonicky kontaktovat zákaznickou linku, která je nadále dostupná nonstop. Na české bezplatné číslo (+420) 800 726 786 může zatelefonovat nebo poslat zprávu přes WhatsApp. Na lince se mu vyškolení operátoři pokusí pomoci a poradit na dálku.

2. V případě, že je to nutné, lze porouchaný přístroj fyzicky opravit. V takovém případě může zákazník buď zaslat své zařízení poštou či některou jinou zásilkovou službou, což se v dnešní době doporučuje.

3. Spotřebitel může též osobně navštívit vybraná servisní střediska Samsung, jež zůstala otevřená a jsou dostupná na stránce zákáznické podpory.


Předtím než zakázník osobně navštíví servisní středisko, by měl nejdříve zavolat na výše uvedenou bezplatnou infolinku, kde mu operátoři sdělí aktuální informace o otevírací době a bezpečnostních opatřeních.

O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými průlomovými myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení a digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, systémů LSI, polovodičů a LED displejů. Nejnovější informace najdete v Samsung Newsroom na adrese http://news.samsung.com.

Zdroj informací

Samsung Electronics Co., Ltd. a NejBusiness.cz

Datum

10. dubna 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.3957 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál