Mattoni a Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary uzavírají partnerství

Mattoni a Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary uzavírají partnerství

Prémiová značka minerální vody Mattoni se stává partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Toto partnerství dnes slavnostně stvrdili svými podpisy Alessandro Pasquale, generální ředitel Mattoni 1873, a Jiří Bartoška, prezident MFF KV.

„Podpora kultury byla vždy v naší DNA a těší mne, že partnerstvím s Mezinárodním filmovým festivalem Karlovy Vary můžeme navíc podpořit místo, kde se před téměř 150 lety zrodila naše firma a kde pramení legendární značka Mattoni,“ říká Alessandro Pasquale.

„Karlovarský festival se dlouhodobě snaží o spojení s tradičními domácími značkami, a proto jsme rádi, že se naším partnerem od letošního ročníku stává společnost, která je historicky spjata se zdejším regionem podobně jako Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary,“ Jiří Bartoška.

„Mattoni je život“, toto nové motto proslulé minerální vody z portfolia Mattoni 1873, rezonuje právě v dlouhodobé podpoře kulturního a společenského života v České republice. Značka je partnerem Národního divadla a Národní galerie, spolupracuje s Akademií výtvarných umění i mladými umělci a podporuje sportovní běžecké událostí RunCzech a Mattoni Free Run. Mattoni je svým původem přirozeně spjata s Karlovými Vary, a proto chce podpořit jejich rozvoj a kulturní život jako partner světoznámého filmového festivalu.

„S regionem Karlovarska chceme být spojeni nejen historicky, ale i "živě". Zřídili jsme v Kyselce Muzeum Mattoni a zveme lidi z celé republiky, aby se přijeli do našeho regionu podívat. Podporujeme také množství zdejších kulturních a sportovních aktivit. Nyní máme tu čest podpořit jeden z největších kulturních a společenských klenotů Karlových Varů, kterým MFF KV bezesporu je, a stát se jeho významným partnerem. Festival již od roku 1946 skvěle propaguje Karlovy Vary ve světě, tak jako se o to skromně snažíme i my, a rádi mu v tomto úsilí pomůžeme,“ vysvětluje Alessandro Pasquale.

Mattoni bude letos v Karlových Varech přítomna nejen jako partner filmového festivalu. Rozhodla se významnou mezinárodní událost dále podpořit přesunem Mattoni koktejl festivalu, který se v minulých letech konal v Praze. Ten se uskuteční 4. července 2020 a přinese do Karlových Varů populární umělce české hudební scény a zajímavé nealkoholické koktejly. Zároveň se Mattoni do Karlových Varů vrací také s barmanskou soutěží Mattoni Grand Drink, která zde před 23 roky začala psát svou historii a už deset let je oficiálním Mistrovstvím světa v míchání nealkoholických koktejlů. Nejlepší barmani z různých zemí tak letos své síly změří 27. června 2020 v Grand hotelu Pupp v Karlových Varech.

Společnost Mattoni 1873, do jejíhož portfolia značka Mattoni patří, se zasazuje o dlouhodobou udržitelnost nápojového odvětví. Minerální voda Mattoni se od loňského léta dodává v lahvích jednotné barvy pro snadnější recyklaci, ke spotřebitelům na Moravě jezdí z Kyselky vlakem a spolu s Košík.cz uvedla na trh první cirkulární zálohovanou PET láhev v ČR. Také na karlovarském filmovém festivalu předvede Mattoni prostřednictvím řady aktivit, jak užitečná je uzavřená smyčka oběhu PET materiálu.

Návrat ke kořenům v Karlových Varech

Před téměř 150 lety se na Karlovarsku zrodila nápojová firma úspěšného podnikatele a vizionáře Heinricha Mattoniho. Ten svou neutuchající pílí brzy dosáhl mezinárodního úspěchu a jeho Kysibelka přinášela nejen osvěžení a zdraví svým konzumentům, ale také po celém světě proslavila a zviditelnila karlovarský region.

Na tradici rodinné firmy H. Mattoniho navazuje dnešní Mattoni 1873, která doslova kráčí v jeho šlépějích – z jedné stáčírny minerální vody se postupně rozrostla na lídra středoevropského trhu nealkoholických nápojů s 11 závody v 8 zemích. Přitom si ale stále zakládá na rodinných hodnotách a chová úctu jak k zakladateli své historie, tak ke karlovarskému regionu, z něhož vzešla. Ostatně v Karlovarském kraji se nacházejí hned dva její závody – Kyselka a Mnichov – a pracuje zde pro ni více než 270 zaměstnanců.

Po velkém rozmachu posledních let se proto firma rozhodla vrátit se ke kořenům, tedy k Mattonimu a roku 1873, kdy začal stáčet svou minerální vodu, a dosavadní název Karlovarské minerální vody se změnil na Mattoni 1873.

O minerální vodě Mattoni

Mattoni je ikonická značka neodmyslitelně spojená s motivem orla již od roku 1873. Přírodní středně mineralizovaná minerální voda s vyváženým poměrem draslíku, hořčíku a vápníku, které jsou nezbytné pro lidské zdraví. Rodí se v hloubce 125 až 230 metrů v panenské přírodě u Karlových Varů. Jedinečná poloha na rozhraní Krušných a Doupovských hor jí dává její nezaměnitelnou chuť. K dostání je v přírodní neperlivé, jemně perlivé i perlivé variantě a nabízí širokou nabídku ochucených variant. Více na www.mattoni.cz.

O Mattoni 1873

Značka Mattoni je součástí Mattoni 1873, největšího distributora nealkoholických nápojů ve střední Evropě, s kořeny sahajícími do roku 1873 a ke karlovarskému rodákovi Heinrichu Mattonimu. Současnou podobu získala skupina v 90. letech díky výrazným investicím italské rodiny Pasquale. Produkty vyváží do 19 zemí světa, vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a Srbsku. V ČR, Slovensku, Maďarsku a Bulharsku je výhradním výrobcem a distributorem nealkoholických nápojů a pochutin značek firmy PepsiCo.

Zdroj informací

Mattoni a NejBusiness.cz

Datum

17. března 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

2. března 2024

AČCKA: Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...

Reklama

Page generated in 1.3776 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál