Na pozici vedoucího prodeje ŠKODA AUTO Česká republika byl jmenován Jiří Maláček (39). Úkolem zkušeného manažera s více než 15 lety zkušeností z automobilového průmyslu bude vedení a plánování prodeje nových a ojetých vozů značky ŠKODA. Zároveň již na konci roku proběhla změna na pozici koordinátora fleetových prodejů. Za prodej velkoodběratelům je nyní zodpovědný Oldřich Šubrt (36).
Jiří Maláček (39), který má magisterský titul v oboru Obchod a marketing z Univerzity Karlovy, se těší na novou výzvu. „Jsem hrdý na to, že budu pracovat pro českou domácí značku a jasnou jedničku na lokálním automobilovém trhu, která zásadně ovlivňuje ekonomiku celé země,“ říká Jiří Maláček a dodává: „Věřím, že mé zkušenosti s alternativními pohony v této přelomové éře přicházejících elektromobilů přispějí ke splnění závazků k životnímu prostředí.“
„V osobě Jiřího Maláčka získala ŠKODA AUTO Česká republika profesionála s dlouholetými zkušenostmi z oblasti prodeje a marketingu, které budou významnou podporou pro další rozvoj obchodních aktivit značky ŠKODA na českém trhu,“ říká Luboš Vlček, ředitel ŠKODA AUTO Česká republika.
V rámci prodejního týmu došlo na konci roku 2019 i k další personální změně. Pozici koordinátora fleetového prodeje převzal Oldřich Šubrt (36), který řadu let působil na pozicích koordinátora prodeje nových vozidel v Zákaznickém centru ŠKODA a koordinátora prodeje pro Rusko. Prodej pro velkoodběratele v rámci týmu Jiřího Maláčka řídí od října 2019.
ŠKODA AUTO a.s. a NejBusiness.cz
8. ledna 2020
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...