ČSOB dostala ocenění v soutěži o nejlepší bezbariérovou banku

ČSOB dostala ocenění v soutěži o nejlepší bezbariérovou banku

Bezbariérové pobočky, síť bankomatů přizpůsobená nevidomým, navigační majáčky nebo eScribe pro usnadnění komunikace mezi bankéřem a neslyšícími. To jsou příklady služeb, které ČSOB poskytuje a rozvíjí pro hendikepované. I díky nim se v soutěži Banka roku 2019 umístila na druhém místě v kategorii Banka bez bariér.

„Jsme nejdostupnější bankou a pojišťovnou na českém trhu a své služby neustále přizpůsobujeme potřebám klientů. To samozřejmě platí i pro hendikepované, pro lidi s aktuálním zdravotním omezením, pro rodiče s kočárky nebo seniory,“ uvedl Jan Sadil člen představenstva ČSOB.

Z celkového počtu 235 obchodních míst ČSOB je nyní 198 plně nebo částečně bezbariérových a 94 procent bankomatů má hlasovou navigaci pro slabozraké a nevidomé. Cílem je, aby bezbariérová byla do budoucna veškerá kontaktní místa a všechny bankomaty měly hlasovou navigaci. Akustickými majáčky je už vybaveno 51 poboček ČSOB.

Také pro cizince

Službu eScribe zajišťující přepis mluvené řeči na monitor mohou klienti využít na 104 pobočkách ČSOB. Neslyšící a nedoslýchaví mají možnost kontaktovat i klientské centrum, neboť linky umožňují on‑line přepis jejich podnětů a požadavků. Služba se hodí i pro snazší komunikaci s občany cizí národnosti.

ČSOB také dbá na bezbariérovost svých centrál. Ve stanici metra B Radlická v těsné blízkosti ústředí ČSOB Kampusu je od roku 2012 zprovozněna vodicí lišta pro nevidomé. Obě budovy ČSOB Kampusu jsou plně bezbariérová.

Zdroj informací

ČSOB a NejBusiness.cz

Datum

10. prosince 2019

Page generated in 1.3439 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál