Nová služba Moje Galaxy Express: Oprava telefonu do 48 hodin

Nová služba Moje Galaxy Express: Oprava telefonu do 48 hodin

Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o Express variantu, která zákazníkům zaručí opravu jejich telefonu Samsung do 2 pracovních dnů. V rámci této lhůty Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi. Služba platí jen pro záruční opravy prémiových modelů (aktuálně se jedná o Galaxy Note10/10+, Galaxy S10/10+, Galaxy Note9, Galaxy S9/S9+, Galaxy Note 8, Galaxy S8/S8+) a její cena je 349 Kč.

V případě, že by Samsung nestihl dodat telefon zpět na danou adresu v uvedené lhůtě, služba bude pro zákazníka zdarma. Lhůta 48 hodin v rámci pracovního týdnu začíná převzetím objednávky a telefonu od zákazníka.* Služba Moje Galaxy Express se vztahuje na Prahu a její okolí do 20 km od hranic města.

Více informací je na www.samsung.com/cz/mojegalaxy.

* Ve chvíli přijmutí objednávky (telefonu k opravě) se zákazník zavazuje k úhradě částky za službu. V případě, že zákazník nebude schopný opravený telefon převzít během uvedené lhůty zpět a změní čas převzetí až na dobu po uplynutí této lhůty, nelze službu požadovat zdarma.

Zdroj informací

Samsung Electronics Co., Ltd. a NejBusiness.cz

Datum

6. listopadu 2019

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen
Page generated in 2.3286 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál