Agentura CzechTourism rozběhla zimní mikrokampaně, které lákají zahraniční návštěvníky na kouzelnou atmosféru adventních trhů i na aktivní dovolenou v rodinném prostředí českých horských středisek. Vidět ji můžete od letošního října až do února 2020 v Německu, Rakousku, Polsku a Nizozemí. Realizují ji zahraniční zastoupení CzechTourism a z jedné čtvrtiny je kofinancována regiony.
„Pokud se společné financování marketingových kampaní v cizině osvědčí, budeme v něm dál pokračovat,“ uvedl Jan Herget ředitel státní agentury CzechTourism. „Takto cílené mikrokampaně odlehčují přetíženým turistickým cílům a pomáhají zvyšovat návštěvnost regionů, ve kterých cestovní ruch vytváří pracovní a obchodní příležitosti,“ doplnil.
Příprava balíčků probíhala ve spolupráci se zástupci regionů a horských středisek. Do finální podoby kampaně zima 2019/2020 se pak zapojilo 13 subjektů a poptalo 20 balíčků. Díky společnému financování se rozpočet marketingové kampaně navýšil zhruba o čtvrtinu – ze 3 miliónů na 4, 3 milióny korun.
Produkci kampaní „Family friendly skiing within reach“ a „Magical Christmas markets“ zajistil marketingový tým agentury interně, fotografie a texty byly připraveny ve spolupráci s regiony. Media mix balíčků se na jednotlivých trzích liší. Základem všech je print, outdoor, on-line, rádio, press tripy pro zahraniční média a prezentace destinace na veletrzích.
CzechTourism a NejBusiness.cz
28. října 2019
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...