Aktivity koncernu Volkswagen v Indii sjednoceny

Aktivity koncernu Volkswagen v Indii sjednoceny

Koncern Volkswagen, jehož aktivity na indickém trhu vede společnost ŠKODA AUTO, oznámil po obdržení potřebných, legislativou předepsaných povolení, sloučení svých tří dceřiných společností, zabývajících se výrobou a prodejem osobních vozů – Volkswagen India Private Limited (VWIPL), Volkswagen Group Sales India Private Limited (NSC) a ŠKODA AUTO India Private Limited (SAIPL). Sloučení těchto subjektů do nově vzniklé společnosti s názvem ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited (SAVWIPL) je důležitým milníkem projektu INDIA 2.0.

Novou společnost povede jako Managing Director Gurpratap Boparai. Společnost sídlí v západoindické Púně ve státě Maháráštra. SAVWIPL disponuje dvěma výrobními závody v Púně a Aurangábádu a regionálními kancelářemi v Mumbaí, Novém Dillí a dalších místech v zemi. Spojení společností umožní efektivnější využití stávajících synergií na důležitém růstovém trhu v Indii.

Bernhard Maier, předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO, říká: „Zahájení fungování společnosti ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited představuje důležitý milník v projektu INDIA 2.0. Fúze nám umožňuje vytvořit jeden z hlavních předpokladů k tomu, abychom mohli efektivněji spolupracovat na všech úrovních a dosáhli našeho dlouhodobého cíle: získat do roku 2025 pro značky Volkswagen a ŠKODA významný podíl na trhu. V rychlém sledu budou nyní následovat další kroky: už příští rok představíme na autosalonu Auto Expo v Dillí první designové studie modelového portfolia z projektu INDIA 2.0.“

Gurpratap Boparai, Managing Director ŠKODA AUTO Volkswagen India Pvt. Ltd., dodává: „Díky fúzi zkombinujeme odbornost v oblasti technologií i řízení našeho týmu v Indii, což nám umožní v náročném konkurenčním prostředí využít náš skutečný potenciál. Budeme dále posilovat naši přítomnost v Indii, zajistíme profesní rozvoj zaměstnanců a udržitelnou profitabilitu pro naše prodejce.“

Vznik nového subjektu se silným portfoliem značek Volkswagen, ŠKODA, Audi, Porsche a Lamborghini bude obsluhovat široké spektrum tržních i zákaznických segmentů. Každá ze značek si zachová svou vlastní identitu i prodejní síť, včetně implementace vlastních aktivit v oblasti péče o zákazníky. Budou však společně na indickém subkontinentu prosazovat jednotnou vizi a strategii.

V červnu 2018 oznámil koncern Volkswagen v rámci projektu INDIA 2.0 investici ve výši zhruba jedné miliardy eur. V lednu 2019 bylo otevřeno nové technologické centrum v indické Púně, kde se budou vyvíjet vozy na bázi lokalizované subkompaktní platformy MQB-A0-IN, přizpůsobené potřebám a přáním tamních zákazníků. V prvním kroku modelové ofenzívy plánuje společnost ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited uvést na trh SUV střední velikosti, která budou nabízet značky ŠKODA a Volkswagen. Designové studie těchto vozů budou představeny na autosalonu Auto Expo v indickém Dillí, který se koná od 6. do 9. února 2020.

Zdroj informací

ŠKODA AUTO a.s. a NejBusiness.cz

Datum

8. října 2019

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 3.6186 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál