Základy interní komunikace

Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace. Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. 
Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Základy interní komunikace Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- seznámíte se s nástroji interní komunikace od tištěných a digitálních médií až po kampaně
 
- naučíte se zvládat krizovou komunikaci uvnitř firmy a získáte řadu praktických doporučení
 
- zjistíte, jak zavést funkční systém interní komunikace a co se osvědčilo v praxi
 
- poznáte, jak lze hodnotit dopady zvolené komunikační strategie
 
- poučíte se z případových studií a mezinárodních výzkumů
 
- nové znalosti si upevníte při praktických cvičeních
 
- získáte tipy a doporučení zkušené lektorky pro vaši vlastní praxi
 
Pro koho je kurz určen
Kurz Základy interní komunikace je určen především:
- začínajícím specialistům interní komunikace
 
- specialistům marketingu, PR a HR, zodpovědným za interní komunikaci
 
- manažerům a vedoucím pracovníkům
 
- majitelům a jednatelům menších firem
 
- vedoucím pracovníkům z oblasti státní správy, neziskových organizací
 
Program
1. Den
- Co je interní komunikace
- proč se touto oblastí zabývat
 
- základní složky interní komunikace
 
- role managementu v interní komunikaci
 
- interní komunikace v organizační struktuře firmy
 
 
- Strategie interní komunikace
- správné nastavení
 
- cílové skupiny a jak na ně působit
 
- „tone of voice“ aneb interní komunikace v souladu s firemní kulturou
 
- měření efektivity interní komunikace
 
 
- Nástroje interní komunikace
- optimální nastavení komunikačního mixu
 
- tradiční vs. elektronické nástroje
 
- periodické vs. neperiodické nástroje
 
- interní kampaně
 
 
2. Den
- Interní časopis jako klíčový nástroj interní komunikace
- Výhody a nevýhody tištěného média
 
- Efektivita magazínu
 
- Noviny vs. magazín
 
- Vydávání časopisu krok za krokem
 
- Jak na interní časopis elektronicky
 
 
- Elektronická média interní komunikace
- Styl psaní pro elektronická média
 
- Hromadná e-mailová korespondence a newslettery
 
- Jak na efektivní intranet
 
- Prvky sociálních médií v interní komunikaci
 
 
- Krizová interní komunikace
- Co je krize v interní komunikaci
 
- Základní pravidla komunikace v krizi
 
 
 Odborný garant
Magdaléna Chvalinová, konzultantka v oblasti interní komunikace
V tomto kurzu se nemusíte bát teorie, čeká vás řada konkrétních praktických ukázek z mnoha českých firem i ze zahraničí. Poučné jsou jak pozitivní příklady, tak i situace, kdy se v interní komunikaci moc nedaří. Odnesete si zkrátka hodně inspirace a ještě vás to bude bavit!
- Působila také jako šéfredaktorka interního magazínu ČSA a klientského in-flight magazínu ČSA Review.
 
- Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace.
 
- Za interní imageovou kampaň v ČSA v roce 2005 obdržela zlatou medaili Asociace komunikačních agentur v oblasti podnikových kampaní a v roce 2013 získala stříbro v evropské soutěži FEIEA za projekt interní komunikace akvizice Ahold a Spar.
 
- Od roku 2011 se věnuje poradenství v oblasti interní komunikace.
 
 Ukázat celý text
Termín a místo konání
8. - 9. března 2021 (pondělí - úterý) | 
Praha 1 Národní 416/37 | 
7 990,- bez 21% DPH | 
Objednat > | 
 
Cena
7 990,- bez DPH
 9 668,- s 21% DPH
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Základy interní komunikace je obsaženo:
- získání certifikátu o absolvování
 
- studijní materiály
 
- občerstvení
 
Přihlášení na akci
Na kurz Základy interní komunikace se můžete přihlásit následujícím způsobem:
- zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
 
- do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
 
- po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
 
- objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
 
- v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:
 
Pořadatel
Související informace
Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:
- změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
 
- změnit místo konání kurzu
 
- změnit lektora
 
- případně jiné, nepředpokladané změny
 
Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:
- pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
 
- případně Vám budou vráceny peníze
 
 Ukázat celý text