Základy interní komunikace

Základy interní komunikace

8. - 9. března 2021, Praha


Naše cena:  9668,- Kč  (bez DPH: 7990,- Kč)
Doporučená cena: 9668,- Kč

Koupit

Podrobnosti

Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace. Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat.
Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.

Přínosy účasti na kurzu

Kurz Základy interní komunikace Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • seznámíte se s nástroji interní komunikace od tištěných a digitálních médií až po kampaně
  • naučíte se zvládat krizovou komunikaci uvnitř firmy a získáte řadu praktických doporučení
  • zjistíte, jak zavést funkční systém interní komunikace a co se osvědčilo v praxi
  • poznáte, jak lze hodnotit dopady zvolené komunikační strategie
  • poučíte se z případových studií a mezinárodních výzkumů
  • nové znalosti si upevníte při praktických cvičeních
  • získáte tipy a doporučení zkušené lektorky pro vaši vlastní praxi

Pro koho je kurz určen

Kurz Základy interní komunikace je určen především:

  • začínajícím specialistům interní komunikace
  • specialistům marketingu, PR a HR, zodpovědným za interní komunikaci
  • manažerům a vedoucím pracovníkům
  • majitelům a jednatelům menších firem
  • vedoucím pracovníkům z oblasti státní správy, neziskových organizací

Ukázat celý text

Program

  • 9:00 - 16:30

1. Den

  • Co je interní komunikace
    • proč se touto oblastí zabývat
    • základní složky interní komunikace
    • role managementu v interní komunikaci
    • interní komunikace v organizační struktuře firmy

  • Strategie interní komunikace
    • správné nastavení
    • cílové skupiny a jak na ně působit
    • „tone of voice“ aneb interní komunikace v souladu s firemní kulturou
    • měření efektivity interní komunikace

  • Nástroje interní komunikace
    • optimální nastavení komunikačního mixu
    • tradiční vs. elektronické nástroje
    • periodické vs. neperiodické nástroje
    • interní kampaně

2. Den

  • Interní časopis jako klíčový nástroj interní komunikace
    • Výhody a nevýhody tištěného média
    • Efektivita magazínu
    • Noviny vs. magazín
    • Vydávání časopisu krok za krokem
    • Jak na interní časopis elektronicky

  • Elektronická média interní komunikace
    • Styl psaní pro elektronická média
    • Hromadná e-mailová korespondence a newslettery
    • Jak na efektivní intranet
    • Prvky sociálních médií v interní komunikaci

  • Krizová interní komunikace
    • Co je krize v interní komunikaci
    • Základní pravidla komunikace v krizi

Odborný garant a lektor

Magdaléna Chvalinová, konzultantka v oblasti interní komunikace

V tomto kurzu se nemusíte bát teorie, čeká vás řada konkrétních praktických ukázek z mnoha českých firem i ze zahraničí. Poučné jsou jak pozitivní příklady, tak i situace, kdy se v interní komunikaci moc nedaří. Odnesete si zkrátka hodně inspirace a ještě vás to bude bavit!

  • Vystudovala obory filologie a lingvistika na FF UK a Public Relations na Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha, kde později i přednášela.
  • Již více než 14 let se specializuje na interní komunikaci. Zkušenosti získala jako specialistka interní komunikace ve velkých korporacích - v Českém Telecomu, ČSA, ČEZu a nadnárodním gigantu Philip Morris.

  • Působila také jako šéfredaktorka interního magazínu ČSA a klientského in-flight magazínu ČSA Review.

  • Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace.

  • Za interní imageovou kampaň v ČSA v roce 2005 obdržela zlatou medaili Asociace komunikačních agentur v oblasti podnikových kampaní a v roce 2013 získala stříbro v evropské soutěži FEIEA za projekt interní komunikace akvizice Ahold a Spar.

  • Od roku 2011 se věnuje poradenství v oblasti interní komunikace.

Ukázat celý text

Termín konání

8. - 9. března 2021
(pondělí - úterý)

Místo konání

Praha
Národní 416/37
110 00  Praha 1

Vyhledat na mapě>
Vyhledat spojení >

Obsaženo v ceně

V ceně kurzu Základy interní komunikace je obsaženo:

  • získání certifikátu o absolvování
  • studijní materiály
  • občerstvení

Přihlášení na akci

Na kurz Základy interní komunikace se můžete přihlásit následujícím způsobem:

  • zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
  • do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
  • po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz

  • objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
  • v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:

Pořadatel

Top Vision, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1

Tel.: +420 234 718 721
E-mail: info@topvision.cz
www.topvision.cz

Související informace

Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:

  • změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
  • změnit místo konání kurzu
  • změnit lektora
  • případně jiné, nepředpokladané změny

Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:

  • pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
  • případně Vám budou vráceny peníze

Ukázat celý text

Zařazeno v kategoriích

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

Reklama

Page generated in 1.3661 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál