Úspěšný a ziskový product management
Zjistěte, jak zavádět a řídit životní cyklus vašich produktů, abyste z nich získali maximum..Zavádět nové produkty na trh a řídit produktová portfolia není jen tak. Moderní produktoví manažeři musí umět využít širokou paletu nástrojů, poradit si s analýzami trhu, ale mít také příslovečný „čich“ na úspěšný byznys. To vše zvyšuje také nároky na jejich znalosti z mnoha vzájemně se překrývajících oblastí, jako je marketing, řízení značky, logistika, cenotvorba a jiné. Na tom, jak dobře si udělají svůj „domácí úkol“, mnohdy závisí úspěch či neúspěch mnohamilionových investic. Získejte nástroje, které vám tuto práci maximálně usnadní a zvýší šanci na úspěch každého nového produktu.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Úspěšný a ziskový product management Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- získáte strategický marketingový pohled na produkt jako důležitou součást marketingového mixu
- si odnesete sadu nástrojů, které vám pomohou lépe poznat trh, pokládat sobě, vašim marketérům, obchodníkům i potenciálním zákazníkům ty správné otázky a maximalizovat šanci na úspěch nových produktů a produktových řad
- na konkrétních příkladech si ověříte možnosti nově nabytých znalostí a získaných nástrojů pro usnadnění vaší práce produktového manažera
Pro koho je kurz určen
Kurz Úspěšný a ziskový product management je určen především:
- marketérům, kteří se mají účastnit procesu tvorby či zavádění nových produktů
- produktovým manažerům na juniorní úrovni
- majitelům a manažerům firem, kteří jsou zodpovědní za to, jaké produkty jejich firma vytváří a uvádí na trh
- obchodníkům, kteří chtějí lépe pochopit vazbu mezi zákazníky, jejich potřebami a prostředky, kterými tyto potřeby uspokojují (produkty a služby v roli řešení)
Program
- 9:00 - 16:30
- Produktový management a marketingový mix
- od 4P po model SIVA + pohled na portfolio firmy z perspektivy různých modelů
- Nové produkty jako tržní příležitosti
- mapa pokrytí trhu, matice BCG, životní cyklus produktů
- Nákupní proces a rozhodování zákazníků
- nákupní a rozhodovací proces zákazníků, potřeby zákazníků v jednotlivých fázích nákupního procesu, definice a budování potřeb
- Značka a její vliv na produkt
- definice trhu a analýza konkurence (rozšířený model konkurence), segmentace, targeting a positioning značky
- Produktový management a komunikační framework See-Think-Do-Care
- poznejte, jak sladit nákupní a rozhodovací proces zákazníků a vaši marketingovou komunikaci tak, abyste zákazníka oslovili správným sdělením ve správný čas
- Model postupných transakcí
- budování důvěry zákazníků prostřednictvím produktové strategie založené na modelu postupných transakcí (MPT)
Odborný garant
Michal Kubín, marketingový poradce
"Před zhruba dvanácti lety jsem se doslova zamiloval do marketingu a všeho, co s ním souvisí. Od té doby jsem coby konzultant na volné noze prošel jeho nejrůznějšími oblastmi – od online marketéra (SEO/SEM) přes všestranného marketingového specialistu až po marketingového manažera projektů pro klientské společnosti z nejrůznějších oborů v rámci B2C i B2B."
- Aktuálně působí jako Marketing Director v jedné z nejvýznamnějších PR a marketingových agentur v České republice - LESENSKY.CZ s.r.o.
- Miluje grafický design, logo design, práci s návrhy byznys modelů a zákaznických prožitků.
- Naše agentura je dnes zaměřena zejména na strategický marketing a komunikaci (koncept PR 360) a služby public relations.
- Pomáháme malým a středním firmám v České republice, které chtějí svým trhům přinést něco nového, získat netradiční konkurenční výhody a nebojovat pouze cenou.
Ukázat celý text
Termín a místo konání
6. května 2021 (čtvrtek) |
On-line Celá Česká republika |
4 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
6. května 2021 (čtvrtek) |
Praha 1 Národní 416/37 |
4 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
Cena
4 990,- bez DPH
6038,- s 21% DPH
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Úspěšný a ziskový product management je obsaženo:
- získání certifikátu o absolvování
- studijní materiály
- občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Úspěšný a ziskový product management se můžete přihlásit následujícím způsobem:
- zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
- do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
- po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
- objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
- v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:
Pořadatel
Související informace
Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:
- změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
- změnit místo konání kurzu
- změnit lektora
- případně jiné, nepředpokladané změny
Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:
- pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
- případně Vám budou vráceny peníze
Ukázat celý text