Zjistěte, jak zavádět a řídit životní cyklus vašich produktů, abyste z nich získali maximum..Zavádět nové produkty na trh a řídit produktová portfolia není jen tak. Moderní produktoví manažeři musí umět využít širokou paletu nástrojů, poradit si s analýzami trhu, ale mít také příslovečný „čich“ na úspěšný byznys. To vše zvyšuje také nároky na jejich znalosti z mnoha vzájemně se překrývajících oblastí, jako je marketing, řízení značky, logistika, cenotvorba a jiné. Na tom, jak dobře si udělají svůj „domácí úkol“, mnohdy závisí úspěch či neúspěch mnohamilionových investic. Získejte nástroje, které vám tuto práci maximálně usnadní a zvýší šanci na úspěch každého nového produktu.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Úspěšný a ziskový product management Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
získáte strategický marketingový pohled na produkt jako důležitou součást marketingového mixu
si odnesete sadu nástrojů, které vám pomohou lépe poznat trh, pokládat sobě, vašim marketérům, obchodníkům i potenciálním zákazníkům ty správné otázky a maximalizovat šanci na úspěch nových produktů a produktových řad
na konkrétních příkladech si ověříte možnosti nově nabytých znalostí a získaných nástrojů pro usnadnění vaší práce produktového manažera
Pro koho je kurz určen
Kurz Úspěšný a ziskový product management je určen především:
marketérům, kteří se mají účastnit procesu tvorby či zavádění nových produktů
produktovým manažerům na juniorní úrovni
majitelům a manažerům firem, kteří jsou zodpovědní za to, jaké produkty jejich firma vytváří a uvádí na trh
obchodníkům, kteří chtějí lépe pochopit vazbu mezi zákazníky, jejich potřebami a prostředky, kterými tyto potřeby uspokojují (produkty a služby v roli řešení)
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Produktový management a marketingový mix
od 4P po model SIVA + pohled na portfolio firmy z perspektivy různých modelů
Nové produkty jako tržní příležitosti
mapa pokrytí trhu, matice BCG, životní cyklus produktů
Nákupní proces a rozhodování zákazníků
nákupní a rozhodovací proces zákazníků, potřeby zákazníků v jednotlivých fázích nákupního procesu, definice a budování potřeb
Značka a její vliv na produkt
definice trhu a analýza konkurence (rozšířený model konkurence), segmentace, targeting a positioning značky
Produktový management a komunikační framework See-Think-Do-Care
poznejte, jak sladit nákupní a rozhodovací proces zákazníků a vaši marketingovou komunikaci tak, abyste zákazníka oslovili správným sdělením ve správný čas
Model postupných transakcí
budování důvěry zákazníků prostřednictvím produktové strategie založené na modelu postupných transakcí (MPT)
Odborný garant a lektor
Michal Kubín, marketingový poradce
"Před zhruba dvanácti lety jsem se doslova zamiloval do marketingu a všeho, co s ním souvisí. Od té doby jsem coby konzultant na volné noze prošel jeho nejrůznějšími oblastmi – od online marketéra (SEO/SEM) přes všestranného marketingového specialistu až po marketingového manažera projektů pro klientské společnosti z nejrůznějších oborů v rámci B2C i B2B."
Aktuálně působí jako Marketing Director v jedné z nejvýznamnějších PR a marketingových agentur v České republice - LESENSKY.CZ s.r.o.
Miluje grafický design, logo design, práci s návrhy byznys modelů a zákaznických prožitků.
Naše agentura je dnes zaměřena zejména na strategický marketing a komunikaci (koncept PR 360) a služby public relations.
Pomáháme malým a středním firmám v České republice, které chtějí svým trhům přinést něco nového, získat netradiční konkurenční výhody a nebojovat pouze cenou.
Ukázat celý text
Termín konání
6. května 2021 (čtvrtek)
Místo konání
On-line Sledujte kurz z pohodlí Vaší práce nebo domova prostřednictvím internetu
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Úspěšný a ziskový product management je obsaženo:
získání certifikátu o absolvování
studijní materiály
občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Úspěšný a ziskový product management se můžete přihlásit následujícím způsobem:
zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin: