Úspěšný a ziskový product management - On-line

Úspěšný a ziskový product management - On-line

6. května 2021, On-line


Naše cena:  6038,- Kč  (bez DPH: 4990,- Kč)
Doporučená cena: 6038,- Kč

Koupit

Podrobnosti

Zjistěte, jak zavádět a řídit životní cyklus vašich produktů, abyste z nich získali maximum..Zavádět nové produkty na trh a řídit produktová portfolia není jen tak. Moderní produktoví manažeři musí umět využít širokou paletu nástrojů, poradit si s analýzami trhu, ale mít také příslovečný „čich“ na úspěšný byznys. To vše zvyšuje také nároky na jejich znalosti z mnoha vzájemně se překrývajících oblastí, jako je marketing, řízení značky, logistika, cenotvorba a jiné. Na tom, jak dobře si udělají svůj „domácí úkol“, mnohdy závisí úspěch či neúspěch mnohamilionových investic. Získejte nástroje, které vám tuto práci maximálně usnadní a zvýší šanci na úspěch každého nového produktu.

Přínosy účasti na kurzu

Kurz Úspěšný a ziskový product management Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • získáte strategický marketingový pohled na produkt jako důležitou součást marketingového mixu
  • si odnesete sadu nástrojů, které vám pomohou lépe poznat trh, pokládat sobě, vašim marketérům, obchodníkům i potenciálním zákazníkům ty správné otázky a maximalizovat šanci na úspěch nových produktů a produktových řad
  • na konkrétních příkladech si ověříte možnosti nově nabytých znalostí a získaných nástrojů pro usnadnění vaší práce produktového manažera

Pro koho je kurz určen

Kurz Úspěšný a ziskový product management je určen především:

  • marketérům, kteří se mají účastnit procesu tvorby či zavádění nových produktů
  • produktovým manažerům na juniorní úrovni
  • majitelům a manažerům firem, kteří jsou zodpovědní za to, jaké produkty jejich firma vytváří a uvádí na trh
  • obchodníkům, kteří chtějí lépe pochopit vazbu mezi zákazníky, jejich potřebami a prostředky, kterými tyto potřeby uspokojují (produkty a služby v roli řešení)

Ukázat celý text

Program

  • 9:00 - 16:30

  • Produktový management a marketingový mix
    • od 4P po model SIVA + pohled na portfolio firmy z perspektivy různých modelů

  • Nové produkty jako tržní příležitosti
    • mapa pokrytí trhu, matice BCG, životní cyklus produktů

  • Nákupní proces a rozhodování zákazníků
    • nákupní a rozhodovací proces zákazníků, potřeby zákazníků v jednotlivých fázích nákupního procesu, definice a budování potřeb

  • Značka a její vliv na produkt
    • definice trhu a analýza konkurence (rozšířený model konkurence), segmentace, targeting a positioning značky

  • Produktový management a komunikační framework See-Think-Do-Care
    • poznejte, jak sladit nákupní a rozhodovací proces zákazníků a vaši marketingovou komunikaci tak, abyste zákazníka oslovili správným sdělením ve správný čas

  • Model postupných transakcí
    • budování důvěry zákazníků prostřednictvím produktové strategie založené na modelu postupných transakcí (MPT)

Odborný garant a lektor

Michal Kubín, marketingový poradce

"Před zhruba dvanácti lety jsem se doslova zamiloval do marketingu a všeho, co s ním souvisí. Od té doby jsem coby konzultant na volné noze prošel jeho nejrůznějšími oblastmi – od online marketéra (SEO/SEM) přes všestranného marketingového specialistu až po marketingového manažera projektů pro klientské společnosti z nejrůznějších oborů v rámci B2C i B2B."

  • Aktuálně působí jako Marketing Director v jedné z nejvýznamnějších PR a marketingových agentur v České republice - LESENSKY.CZ s.r.o.  
  • Miluje grafický design, logo design, práci s návrhy byznys modelů a zákaznických prožitků.

  • Naše agentura je dnes zaměřena zejména na strategický marketing a komunikaci (koncept PR 360) a služby public relations.

  • Pomáháme malým a středním firmám v České republice, které chtějí svým trhům přinést něco nového, získat netradiční konkurenční výhody a nebojovat pouze cenou.

Ukázat celý text

Termín konání

6. května 2021
(čtvrtek)

Místo konání

On-line
Sledujte kurz z pohodlí Vaší práce nebo domova prostřednictvím internetu

Obsaženo v ceně

V ceně kurzu Úspěšný a ziskový product management je obsaženo:

  • získání certifikátu o absolvování
  • studijní materiály
  • občerstvení

Přihlášení na akci

Na kurz Úspěšný a ziskový product management se můžete přihlásit následujícím způsobem:

  • zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
  • do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
  • po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz

  • objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
  • v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:

Pořadatel

Top Vision, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1

Tel.: +420 234 718 721
E-mail: info@topvision.cz
www.topvision.cz

Související informace

Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:

  • změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
  • změnit místo konání kurzu
  • změnit lektora
  • případně jiné, nepředpokladané změny

Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:

  • pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
  • případně Vám budou vráceny peníze

Ukázat celý text

Zařazeno v kategoriích

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

Reklama

Page generated in 1.2699 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál