Průběh, řízení a organizace nákupního procesu - On-line

Průběh, řízení a organizace nákupního procesu - On-line

29. března 2021, On-line


Naše cena:  8458,- Kč  (bez DPH: 6990,- Kč)
Doporučená cena: 8458,- Kč

Koupit

Podrobnosti

Naučte se úspěšně organizovat a vykonávat nákupní činnosti. Efektivní nákup spočívá především ve správném nastavení nákupních procesů a ve fungující spolupráci s ostatními útvary ve firmě. Naučte se, jak efektivně vykonávat, organizovat a řídit nákupní činnosti a jak správně komunikovat uvnitř firmy. Poznejte, jak budovat pozici nákupního útvaru a jak organizovat jeho činnost tak, aby byla efektivní a v souladu s ostatními procesy ve firmě.

Přínosy účasti na kurzu

Kurz Průběh, řízení a organizace nákupního procesu Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • získáte přehled o celém nákupním procesu
  • pochopíte roli a význam nákupního útvaru ve firmě
  • poznáte způsoby a přínosy spolupráce nákupu s ostatními útvary ve firmě
  • osvojíte si praktické dovednosti v oblasti řízení, organizace a výkonu nákupních činností

Pro koho je kurz určen

Kurz Průběh, řízení a organizace nákupního procesu je určen především:

  • nákupčím
  • manažerům nákupu

Ukázat celý text

Program

  • 9:00 - 16:30
  • Role a význam nákupního útvaru

    • obsah a cíle procesu nákupu
    • začlenění nákupního útvaru ve firmě
    • interakce a vzájemná spolupráce s ostatními procesy ve firmě
    • nákup a interní klienti
    • kompetence a odpovědnost
  • Efektivní metody řízení nákupního procesu

    • pravidla procesu nákupu
    • způsoby organizace a řízení nákupu
    • procesní model nákupu napříč firmou
    • jak budovat pozici nákupního útvaru
    • zvyšování efektivity práce nákupu
    • projektové řízení nákupu

Odborný garant a lektor

Karel Otýs, expert na firemní nákup a B2B obchod

V kurzu se seznámíte s úspěšnými skutečně realizovanými postupy a strategiemi při výběru dodavatele a při využití poptávek v nákupu. Zvláštní pozornost věnuji elektronizaci výběru dodavatele a poptávek s ohledem na jejich efektivitu a transparentnost.

  • Celý profesní život se věnuje B2B obchodu a nákupu.
  • Pracoval jako B2B obchodník, krizový manažer i šéf firemního nákupu (ve skupině Czech Coal, a.s.).

  • Posledních 8 let se věnuje vzdělávání a rozvoji nákupních a obchodních týmů a propojování světa firemního nákupu a obchodu.

  • Ve své práci spojuje unikátní praktické know-how s potenciálem nákupních a obchodních týmů.

  • Díky tomuto spojení se mu daří zvyšovat výkonnost a zlepšovat efektivitu obchodních a nákupních procesů i zlepšovat výsledky vyjednávání.

  • Poměrně úzká specializace mu umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně.

  • Vede je spíše jako praktické workshopy, zaměřené především na aplikaci znalostí a dovedností do konkrétní praxe účastníků.

  • Proto pracuje výhradně s praktickými situacemi účastníků, případně příklady z jejich oboru.

  • Mezi jeho klienty patří nadnárodní korporace, velké, střední i rodinné firmy ze všech oborů.

Ukázat celý text

Termín konání

29. března 2021
(pondělí)

Místo konání

On-line
Sledujte kurz z pohodlí Vaší práce nebo domova prostřednictvím internetu

Obsaženo v ceně

V ceně kurzu Průběh, řízení a organizace nákupního procesu je obsaženo:

  • získání certifikátu o absolvování
  • studijní materiály
  • občerstvení

Přihlášení na akci

Na kurz Průběh, řízení a organizace nákupního procesu se můžete přihlásit následujícím způsobem:

  • zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
  • do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
  • po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz

  • objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
  • v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:

Pořadatel

Top Vision, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1

Tel.: +420 234 718 721
E-mail: info@topvision.cz
www.topvision.cz

Související informace

Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:

  • změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
  • změnit místo konání kurzu
  • změnit lektora
  • případně jiné, nepředpokladané změny

Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:

  • pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
  • případně Vám budou vráceny peníze

Ukázat celý text

Zařazeno v kategoriích

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

Reklama

Page generated in 1.7958 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál