Od špatných manažerů se toho naučíte nejvíce. Naučíte se neopakovat jejich chyby. Možná jste špatného šéfa zažili sami. Minimální motivace. Pokud nějaká zpětná vazba, tak pouze kritika nebo pořádný kartáč. Pochvala skoro žádná. Vysedávání u práce, kterou manažer mohl již dávno delegovat. Jedním z důvodů těchto chyb je i neznalost základních manažerských technik. Jaké jsou nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat? To je obsahem kurzu, který vás na tyto chyby nejen upozorní, ale také vám přinese nástroje, jak jim předcházet. Odhalte své nedostatky ve vedení lidí, odstraňte je a budete patřit k těm nejlepším!
Přínosy účasti na kurzu
Kurz 7 nejčastějších chyb ve vedení lidí Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
seznámíte se s nejtypičtějšími problémy spojenými s vedením lidí
zjistíte, jak se vyvarovat obvyklých manažerských chyb
získáte užitečné tipy, jak tyto situace zvládat lépe
Pro koho je kurz určen
Kurz 7 nejčastějších chyb ve vedení lidí je určen především:
manažerům, kteří se připravují na náročnější pozici s více podřízenými
manažerům, kteří se chtějí zdokonalit ve svém řízení
manažerům, kteří teprve nedávno začali na manažerské pozici
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
(Nevhodné) styly vedení
styly vedení podle situace
jak zvolit ten správný styl
(Špatné) zadávání úkolů
za chyby, které děláte
jak správně zadat úkol
(Neefektivní) zpětná vazba
špatná forma, nesprávný čas a nevhodné místo
jak na zpětnou vazbu
(Destruktivní) kritika
co dělat místo výlevu emocí, kartáči podřízenému
jak na konstruktivní kritiku
(Nevyužitá) pochvala
za co odměnit, za co pochválit
jak správně sdělit pochvalu
(Nízké) využití potenciálu lidí
k čemu se může hodit koučovací přístup
jak ho využít pro vedení a rozvoj lidí
(Nezvládnutá) motivace podřízených
co všechno může fungovat jako motivace
jak zjistit, co koho motivuje
Odborný garant a lektor
Kveta Uhríková, lektorka v oblasti vzdělávání a rozvoje soft skills
Posledních 15 let její kariéry je spojeno se společností Coca-Cola HBC, kde zastávala různé manažerské pozice (vrcholový manažerský tým nové operační jednotky Coca-Cola ČR a SR i posty na HR a sales oddělení).
Protože její srdeční záležitostí je rozvoj lidí a řízení změn, po mateřské dovolené (matka tří dcer) se rozhodla profilovat v této oblasti.
Navrhla ja zrealizovala řadu rozvojových programů.
Zaměřuje se především na řízení času a energie, budování charisma při prezentování, efektivní komunikaci a zpětnou vazbu, situační vedení a facilitaci skupin.
Má ale také zkušenosti s přípravou programů na zlepšení zákaznického servisu, obchodních a prodejních dovedností.
Pracuje jako koučka.
Mimo jiné je bývalá profesionální basketbalistka a členka slovenského juniorního národního družstva.
Osm roků studovala a pracovala v USA, vystudovala Souhtern Methodist Universtiy v Texasu, zaměření na všeobecný obchod a management.
Získala také MBA z University of Hawaii (mezinárodní obchod) nebo postgraduální CIPD na Manchester College of Arts and Technology, absolvovala Systemický výcvik koučování u společnosti Extima a vzdělání si doplňuje i na otevřených kurzech psychologie na UK.
Momentálně se také jako dobrovolník věnuje přípravě konference TEDx a mentoringovému programu Equilibrium, organizovanému BCC (British Chamber of Commerce)
Ukázat celý text
Termín konání
1. prosince 2020 (úterý)
Místo konání
Školící centrum Palác Platýz Národní 416/37 110 00 Praha 1