Předmětem Veřejné zakázky jsou služby zajištění provozu Centrálního skladu odpadů I a II na letišti Praha/Ruzyně v následujícím rozsahu: I.1.1 oddělené shromažďování vytříděných odpadů - papíru, kartonu, skla, plastu, kompozitních obalů, kovu, kuchyňského odpadu a zbytkového komunálního odpadu včetně dotřídění, I.1.2 obsluha skladu odpadů Restaurace Runway na letišti Praha/Ruzyně, I.1.3 výměnný způsob obsluhy nádob na kuchyňský odpad, I.1.4 zajištění odvozu odpadu a jeho následná příprava k opětovnému použití/recyklaci/jinému využití, včetně energetického využití nebo odstranění.
Neuvedeno
Druh veřejné zakázky
Veřejná zakázka na Služby
Režim veřejné zakázky
Veřejná zakázka malého rozsahu
Neuvedeno
Termín plnění:
Předpokládaný termín zahájení zakázky - 1. 4. 2021
Předpokládaný termín ukončení zakázky - 31. 3. 2023
Místo plnění:
Areál letiště Praha/Ruzyně, neveřejný prostor T1 a T2
17. března 2021 v 14:00
https://rozza.cz/zakazka/655220
Zadávací dokumentace je uvedena v příloze (viz. níže)
Letiště Praha, a. s.
K letišti 1019/6,
161 00 Praha
IČO: 28244532
Kateřina Matajzíková
Email: katerina.matajzikova@prg.aero
Tel.: +420 220 112 190
Informace o veřejné zakázce naleznete také na adrese:
https://rozza.cz/zakazka/655220
3. března 2021