Předmětem plnění veřejné zakázky s názvem „ŠKOLSKÝ PODNIKATELSKÝ INKUBÁTOR“, která je součástí projektu s názvem „PODPORA POLYTECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A GRAMOTNOSTÍ V ÚSTECKÉM KRAJI (ÚK IKAP A2)“ reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0017377, je dodávka stolních počítačů včetně operačních programů, dále dodávka externích monitorů, multifunkčních tiskáren, projektorů, pláten, kancelářských stolů a kancelářských židlí do 2 dodacích míst – středních škol, které jsou specifikovány ve Výzvě. Předmětem plnění zakázky je tedy pořízení vybavení, které je blíže specifikováno v příloze č. 2a Výzvy: Soupis dodávek vč. závazné technické specifikace 1 a příloze č. 2b Výzvy: Soupis dodávek vč. závazné technické specifikace 2.
Neuvedeno
Druh veřejné zakázky
Veřejná zakázka na Dodávky
Režim veřejné zakázky
Veřejná zakázka malého rozsahu
73 390,- Kč bez DPH
Termín plnění:
Předpokládaný termín zahájení zakázky - maximálně 14 dnů od podpisu smlouvy
Předpokládaný termín ukončení zakázky - do 30 dnů od podpisu smlouvy
Místo plnění:
Chomutov, Most
10. března 2021 v 10:00
https://rozza.cz/zakazka/653891
Zadávací dokumentace je uvedena v příloze (viz. níže)
Krajská hospodářská komora Ústeckého kraje, z.s.
Mírové náměstí 3097,
400 01 Ústí nad Labem
IČO: 70894612
Ing. Martina Francírková
Email: francirkova@khk-usti.cz
Tel.: +420 777 677 171
Informace o veřejné zakázce naleznete také na adrese:
https://rozza.cz/zakazka/653891
25. února 2021