Základy interní komunikace

Základy interní komunikace

Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace. Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat.
Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.

Přínosy účasti na kurzu

Kurz Základy interní komunikace Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • seznámíte se s nástroji interní komunikace od tištěných a digitálních médií až po kampaně
  • naučíte se zvládat krizovou komunikaci uvnitř firmy a získáte řadu praktických doporučení
  • zjistíte, jak zavést funkční systém interní komunikace a co se osvědčilo v praxi
  • poznáte, jak lze hodnotit dopady zvolené komunikační strategie
  • poučíte se z případových studií a mezinárodních výzkumů
  • nové znalosti si upevníte při praktických cvičeních
  • získáte tipy a doporučení zkušené lektorky pro vaši vlastní praxi

Pro koho je kurz určen

Kurz Základy interní komunikace je určen především:

  • začínajícím specialistům interní komunikace
  • specialistům marketingu, PR a HR, zodpovědným za interní komunikaci
  • manažerům a vedoucím pracovníkům
  • majitelům a jednatelům menších firem
  • vedoucím pracovníkům z oblasti státní správy, neziskových organizací

Program

  • 9:00 - 16:30

1. Den

  • Co je interní komunikace
    • proč se touto oblastí zabývat
    • základní složky interní komunikace
    • role managementu v interní komunikaci
    • interní komunikace v organizační struktuře firmy

  • Strategie interní komunikace
    • správné nastavení
    • cílové skupiny a jak na ně působit
    • „tone of voice“ aneb interní komunikace v souladu s firemní kulturou
    • měření efektivity interní komunikace

  • Nástroje interní komunikace
    • optimální nastavení komunikačního mixu
    • tradiční vs. elektronické nástroje
    • periodické vs. neperiodické nástroje
    • interní kampaně

2. Den

  • Interní časopis jako klíčový nástroj interní komunikace
    • Výhody a nevýhody tištěného média
    • Efektivita magazínu
    • Noviny vs. magazín
    • Vydávání časopisu krok za krokem
    • Jak na interní časopis elektronicky

  • Elektronická média interní komunikace
    • Styl psaní pro elektronická média
    • Hromadná e-mailová korespondence a newslettery
    • Jak na efektivní intranet
    • Prvky sociálních médií v interní komunikaci

  • Krizová interní komunikace
    • Co je krize v interní komunikaci
    • Základní pravidla komunikace v krizi

Odborný garant

Magdaléna Chvalinová, konzultantka v oblasti interní komunikace

V tomto kurzu se nemusíte bát teorie, čeká vás řada konkrétních praktických ukázek z mnoha českých firem i ze zahraničí. Poučné jsou jak pozitivní příklady, tak i situace, kdy se v interní komunikaci moc nedaří. Odnesete si zkrátka hodně inspirace a ještě vás to bude bavit!

  • Vystudovala obory filologie a lingvistika na FF UK a Public Relations na Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha, kde později i přednášela.
  • Již více než 14 let se specializuje na interní komunikaci. Zkušenosti získala jako specialistka interní komunikace ve velkých korporacích - v Českém Telecomu, ČSA, ČEZu a nadnárodním gigantu Philip Morris.

  • Působila také jako šéfredaktorka interního magazínu ČSA a klientského in-flight magazínu ČSA Review.

  • Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace.

  • Za interní imageovou kampaň v ČSA v roce 2005 obdržela zlatou medaili Asociace komunikačních agentur v oblasti podnikových kampaní a v roce 2013 získala stříbro v evropské soutěži FEIEA za projekt interní komunikace akvizice Ahold a Spar.

  • Od roku 2011 se věnuje poradenství v oblasti interní komunikace.

Ukázat celý text

Termín a místo konání

18. - 19. listopadu 2020
(středa - čtvrtek)
Praha 1
Národní 416/37
7 990,-
bez 21% DPH
Objednat >

 

Cena

7 990,- bez DPH
9 668,- s 21% DPH

Obsaženo v ceně

V ceně kurzu Základy interní komunikace je obsaženo:

  • získání certifikátu o absolvování
  • studijní materiály
  • občerstvení

Přihlášení na akci

Na kurz Základy interní komunikace se můžete přihlásit následujícím způsobem:

  • zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
  • do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
  • po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz

  • objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
  • v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:

Pořadatel

Top Vision, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1

Tel.: +420 234 718 721
E-mail: info@topvision.cz
www.topvision.cz

Související informace

Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:

  • změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
  • změnit místo konání kurzu
  • změnit lektora
  • případně jiné, nepředpokladané změny

Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:

  • pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
  • případně Vám budou vráceny peníze

Ukázat celý text

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.7026 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál