Webová analytika II.

Navyšte výkonnost vašeho webu a využijte jeho potenciál naplno. Řešíte online marketingové kampaně nebo řídíte rozvoj webu a přemýšlíte, jak dosáhnout efektivnější online prezentace? Tento kurz je právě pro vás. Nastavte si správné cíle a analytiku pro své projekty a navrhněte vhodné optimalizace.
Základy HTML a JavaScriptu jsou výhodou, nikoliv však podmínkou pro účast v kurzu. Půjdeme do větší hloubky v nastavení analytiky a Google Tag Manager. Pokud vás zajímá hlavně vyhodnocování, doporučujeme vám kurz Webová analytika I.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Webová analytika II. Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- budete schopni zvolit si vhodné analytické nástroje
- pomocí Google Tag Manager nastavíte Google Analytics, Hotjar, Facebook pixel a další nezbytné měřicí kódy
- si sestavíte dashboardy na míru svým potřebám a začnete opravdu využívat webovou analytiku
Pro koho je kurz určen
Kurz Webová analytika II. je určen především:
- marketingovým specialistům
- IT specialistům/manažerům
Program
- 9:00 - 16:30
- analytické a marketingové pixely
- práce v Google Tag Manager
- nastavení Google Analytics – filtry, seskupení obsahu, rozšíření dat, seskupení kanálů
- nastavení elektronického obchodu
- pixely reklamních platforem Google Ads, Sklik, Facebook, LinkedIn, Twitter a dalších
- srovnávače zboží a jejich vyhodnocování
- práce s dashboardy a BI nástroji
- webová analytika v souladu s GDPR a CCPA
- budoucnost webové analytiky - Google Analytics Web+App
Odborný garant
Michal Blažek, lektor a konzultant v oblasti výkonnostního marketingu
- Už během studií pracoval pro svého prvního klienta Czech-us, který se stal největším poskytovatelem zahraničních pobytů, hlavně díky systematické práci s daty při rozvoji webu a při vedení marketingových kampaní.
- Poté zaváděl online marketing ve společnosti RSM a pomáhal realizovat webovou analytiku společnosti ČERVA Group a e-shopům Answear.cz nebo Nábytek Jamall.
- Od té doby se jako freelancer a následně i majitel firmy podílel na více než 80 projektech.
- Vždy kladl velký důraz na kvalitní webovou analytiku, protože… Neměříš – neřídíš.
- V současnosti se věnuje i lektorské činnosti. Vyučoval například v rámci European Summer School, která učí studenty z celého světa nastavit, měřit a optimalizovat online marketingové kampaně.
Ukázat celý text
Termín a místo konání
1. června 2021 (úterý) |
On-line Celá Česká republika |
4 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
1. června 2021 (úterý) |
Praha 1 Národní 416/37 |
4 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
Cena
4 990,- bez DPH
6 038,- s 21% DPH
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Webová analytika II. je obsaženo:
- získání certifikátu o absolvování
- studijní materiály
- občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Webová analytika II. se můžete přihlásit následujícím způsobem:
- zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
- do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
- po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
- objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
- v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:
Pořadatel
Související informace
Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:
- změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
- změnit místo konání kurzu
- změnit lektora
- případně jiné, nepředpokladané změny
Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:
- pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
- případně Vám budou vráceny peníze
Ukázat celý text