Nákup v praxi

Nákup v praxi

Objevte cesty, jak dosahovat úspor a zvýšit celkový výkon nákupu. Firemní nákup se často ocitá pod velkým tlakem. Jak splnit požadavky managementu na úspory a přitom zachovat kvalitu a plynulost dodávek materiálu, zboží a služeb? Využijte know-how zkušených lektorů z praxe a seznamte se s metodami a postupy, které vám pomohou vyhodnotit stávající stav a zavést účinná nápravná opatření. Poznáte pokročilé metodiky nákupu, jež vám v praxi umožní dosahovat nákupních úspěchů. Na praktických příkladech vám ukážeme, jak analyzovat dodavatele a komodity, jak správně nastavit parametry smluv a jak využít elektronických aukcí.
Seminář Nákup v praxi lze absolvovat za zvýhodněnou cenu v rámci cyklu Purchase Manager spolu s tréninkem Techniky vyjednávání pro nákupčí. Úspěšní absolventi celého cyklu získají mezinárodně uznávaný certifikát IES od International Educational Society.

Přínosy účasti na kurzu

Kurz Nákup v praxi Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • na příkladech z praxe poznáte fungování pokročilých metodik nákupu
  • se naučíte objektivně posuzovat výkonnost a úroveň organizace firemního nákupu
  • poznáte, jak pracovat s podklady a daty a jak analyzovat stávající dodavatele a komodity
  • se dozvíte, jakým způsobem lze dodavatele „vychovávat“ a proč je to důležité
  • pochopíte, kdy a jak využít elektronické aukce pro dosažení co nejlepších výsledků
  • zjistíte, jak nastavovat parametry smluv, čemu se vyhnout a na co nezapomenout
  • získáte řadu osvědčených tipů z praxe jiných společností a vyměníte si zkušenosti s ostatními účastníky

Pro koho je kurz určen

Kurz Nákup v praxi je určen především:

  • nákupčím
  • pracovníkům v oblasti nákupu
  • sales manažerům
  • strategickým manažerům
  • finančním ředitelům

Program

  • 9:00 - 16:30

  • Moderní nákupní organizace
    • globalizace jako šance – využití synergických efektů v centrálním nákupu
    • dobře řízený nákup – optimalizace operativních a strategických procesů
    • objektivní měření výkonnosti nákupního procesu

  • Nákupní marketing
    • hodnocení nových a stávajících dodavatelů – důležité ukazatele
    • zdroje pro snižování nákladů
    • teorie omezení (TOC) a její využití při řízení zásob

  • Osvědčené nástroje a metody v praxi nákupčího
    • týmové řešení úkolů – spolupráce napříč firmou
    • hledání a výběr dodavatelů a komunikace s nimi
    • e-sourcing – moderní metody v nákupu
    • elektronické aukce – výhody a možná úskalí

  • Vytváření a uzavírání smluv
    • typy smluv
    • kupní smlouva a smlouva o dílo – důležitá ustanovení a časté chyby
    • způsob uzavírání smluv a zajištění nároků – jak správně nastavit podmínky
    • porušení smluvních závazků – osvědčené cesty k řešení

Odborný garant

Monika Klucová, advokátka a zapsaná mediátorka

David Kubálek, Sourcing & Procurement Expert

Mnozí nákupčí mají za to, že stačí jen udělat poptávku nebo vypsat výběrové řízení. Situace je však mnohem náročnější – je třeba umět analyzovat stávající stav, vytvářet strategie a řídit vztahy s dodavateli. Přijďte diskutovat nad tématy a zkušenostmi z praxe.

Termín a místo konání

8. března 2021
(pondělí)
Praha 1
Národní 416/37
8 990,-
bez 21% DPH
Objednat >

 

Cena

8 990,- bez DPH
10 878,- s 21% DPH

Obsaženo v ceně

V ceně kurzu Nákup v praxi je obsaženo:

  • získání certifikátu o absolvování
  • studijní materiály
  • občerstvení

Přihlášení na akci

Na kurz Nákup v praxi se můžete přihlásit následujícím způsobem:

  • zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
  • do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
  • po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz

  • objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
  • v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:

Pořadatel

Top Vision, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1

Tel.: +420 234 718 721
E-mail: info@topvision.cz
www.topvision.cz

Související informace

Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:

  • změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
  • změnit místo konání kurzu
  • změnit lektora
  • případně jiné, nepředpokladané změny

Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:

  • pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
  • případně Vám budou vráceny peníze

Ukázat celý text

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.4739 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál