B2B marketingová strategie
B2B marketing je jiný. Zjistěte, jak získat více zákazníků. B2B, tedy obchodní vztah, ve kterém nehledáte jako klienty koncové zákazníky, ale firmy, je specifický. Tento kurz vám odhalí specifika B2B marketingu a přiblíží, jak vytvořit strategii lead managementu, proč se věnovat generování leadů jako nových obchodních příležitostí a jak správně aplikovat lead nurturing.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz B2B marketingová strategie Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- se dozvíte, jak vytvořit funkční B2B marketingovou strategii
- pochopíte, co je lead, prospect a jak na ně
- zjistíte, jak správně aktivovat plán pro generování leadů
- si uvědomíte, proč se musí marketing starat o nové obchodní příležitosti i po vyplnění kontaktního formuláře
- objevíte, co je lead nurturing a jak ho správně používat
Pro koho je kurz určen
Kurz B2B marketingová strategie je určen především:
- specialistům v B2B marketingu
- manažerům v oblasti obchodu a marketingu
- majitelům B2B firem
- B2B startupistům
- všem, kteří se zajímají o B2B marketing