B2B marketingová strategie

B2B marketingová strategie

B2B marketing je jiný. Zjistěte, jak získat více zákazníků. B2B, tedy obchodní vztah, ve kterém nehledáte jako klienty koncové zákazníky, ale firmy, je specifický. Tento kurz vám odhalí specifika B2B marketingu a přiblíží, jak vytvořit strategii lead managementu, proč se věnovat generování leadů jako nových obchodních příležitostí a jak správně aplikovat lead nurturing.

Přínosy účasti na kurzu

Kurz B2B marketingová strategie Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:

  • se dozvíte, jak vytvořit funkční B2B marketingovou strategii
  • pochopíte, co je lead, prospect a jak na ně
  • zjistíte, jak správně aktivovat plán pro generování leadů
  • si uvědomíte, proč se musí marketing starat o nové obchodní příležitosti i po vyplnění kontaktního formuláře
  • objevíte, co je lead nurturing a jak ho správně používat

Pro koho je kurz určen

Kurz B2B marketingová strategie je určen především:

  • specialistům v B2B marketingu
  • manažerům v oblasti obchodu a marketingu
  • majitelům B2B firem
  • B2B startupistům
  • všem, kteří se zajímají o B2B marketing

Program

  • 9:00 - 16:30

  • vysvětlení základních pojmů
  • B2B versus B2C
  • segmentace v B2B
  • tvorba B2B strategie
  • měření leadů
  • generování leadů a lead management
  • efektivní lead nurturing
  • NPS, up-sell a cross-sell
  • nástroje pro lead management
  • tipy, triky, hacky
  • úspěšné strategie a kampaně

Odborný garant

Jindřich Jíra, poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu

  • Je zakladatelem Lead Magnetu, který pomáhá firmám s digitálním marketingem, zejména v oblasti generování leadů, zvyšování konverzí a prodejů, nurturingu a budování značky.
  • V oblasti obchodu a marketingu se pohybuje více než 12 let.

  • Vystudoval marketingovou specializaci na Vysoké škole ekonomie a managementu.

  • Vedl produktové a marketingové aktivity společnosti MusicJet, řídil marketingové oddělení společnosti Netmail zahrnující koordinaci marketingu v celém regionu CEE a jako člen managementu největší české digitální agentury Acomware měl na starosti marketing a business development.

  • Dlouhodobě se specializuje na digitální marketing, B2B leady, jejich generování, správu a nurturing a účinné propojení obchodu a marketingu.

  • Je příznivcem praktického a efektivního marketingu, který je řízený daty.

  • Má rád agilní přístup, jak ve strategii a plánování, tak v exekutivě.

Ukázat celý text

Termín a místo konání

3. prosince 2020
(čtvrtek)
Praha 1
Národní 416/37
5 990,-
bez 21% DPH
Objednat >

 

Cena

5 990,- bez DPH
7 248,- s 21% DPH

Obsaženo v ceně

V ceně kurzu B2B marketingová strategie je obsaženo:

  • získání certifikátu o absolvování
  • studijní materiály
  • občerstvení

Přihlášení na akci

Na kurz B2B marketingová strategie se můžete přihlásit následujícím způsobem:

  • zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
  • do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
  • po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz

  • objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
  • v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:

Pořadatel

Top Vision, s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1

Tel.: +420 234 718 721
E-mail: info@topvision.cz
www.topvision.cz

Související informace

Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:

  • změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
  • změnit místo konání kurzu
  • změnit lektora
  • případně jiné, nepředpokladané změny

Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:

  • pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
  • případně Vám budou vráceny peníze

Ukázat celý text

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen
Page generated in 2.4174 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál