Simona Sedlárová přichází do Swappie na pozici Country manažerky

Simona Sedlárová přichází do Swappie na pozici Country manažerky

Finský prodejce repasovaných iPhonů posiluje svou pozici na českém trhu a přijímá novou Country manažerku pro Českou republiku, Simonu Sedlárovou. V minulosti působila ve společnostech Bonami či Adidas a v současné době se také podílí na kariérní podpoře žen v rámci platformy Femme Palette. Ve Swappie bude pokračovat v současné snaze o vytvoření nového přístupu k nakupování elektroniky a popularizaci udržitelných repasovaných telefonů.

Simona Sedlárová několik let působila ve společnosti Adidas, kde se starala o rozvoj značky Reebok, a jako Brand manažerka ji přibližovala českým, slovenským a maďarským zákazníkům. Následně zastávala pozici Country manažerky v Bonami, kde měla mimo jiné na starosti oblast mezinárodního obchodu a marketingovou strategii pro osm trhů včetně Slovenska, Maďarska, Polska a Rumunska. Spolupracovala na expanzi na čtyři nové trhy (Lotyšsko, Litva, Slovinsko, Chorvatsko). V současné době také působí jako mentorka na platformě Femme Palette, kde se zaměřuje na podporu žen v jejich kariérním rozvoji.

Zkušenosti z oblasti vedení značky v zemích střední a východní Evropy a znalost lokálního spotřebitelského chování uplatní na pozici Country manažerky. Jejím cílem bude budování značky na českém trhu. Simona Sedlárová bude zároveň zodpovědná za finanční a provozní výsledky a marketingovou i obchodní strategii. „Těší mě, že se mohu připojit ke společnosti Swappie a pomáhat tak vytvořit u českých spotřebitelů udržitelnější přístup při rozhodování o nákupu elektroniky. Na českém trhu je stále potenciál pro budování důvěry v nákup repasovaných telefonů a my věříme, že ho dokážeme naplnit a zákazníkům se přiblížit. Naším cílem je udělat z tohoto segmentu běžnou záležitost,” říká Simona Sedlárová.

„Ceníme si bohatých zkušeností Simony z oblasti budování značky a digitálního marketingu i skvělých výsledků, kterých dosud zvládla dosahovat. Věříme, že nám její znalost českých spotřebitelů výrazně pomůže v rozšiřování naší vize udržitelného nakupování elektroniky i dosahování obchodních cílů. Už teď máme v plánu spoustu zajímavých věcí a těšíme se na to, co nám spolupráce přinese,” komentuje Janne Korpela, Head of Region ve společnosti Swappie.

Swappie je evropskou jedničkou v oblasti komplexního online nákupu a prodeje repasovaných iPhonů. Od svého spuštění v roce 2016 se společnost rozrostla na více než 1 000 zaměstnanců a dosáhla ročních tržeb v hodnotě 100 milionů eur. 

Značka se českým zákazníkům v březnu představila v rámci TV kampaně, která běžela v na televizních stanicích skupiny Prima, v průběhu roku ji pak zákazníci mohli zaregistrovat také v OOH kampaních. Swappie zároveň dlouhodobě investuje do svého digitálního marketingu, komunikace na sociálních sítích a spolupráce s influencery. Nově například navázala spolupráci s Benem Cristovao, jehož cílem bylo motivovat veřejnost, a hlavně mladé lidi, k udržitelnějšímu přístupu v každodenním životě a udělat z používání repasovaných zařízení běžnou záležitost.

Zdroj informací

Swappie a NejBusiness.cz

Datum

13. prosince 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.2114 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál