Největší jihomoravské fulfillmentové centrum, které provozuje brněnská společnost Authentica Group má od října nového manažera marketingu a rozvoje obchodu. Je jím Radim Oulehla, který ještě jako student zakládal dobročinný projekt Podpořit.cz. V Authentice bude mít na starosti řízení marketingových aktivit a rozvoj obchodních příležitostí.
Oulehla nastoupil na začátku října na pozici Marketing & Business Development manager v divizi fulfillmentu. „Radim má za sebou několik mimořádně úspěšných a inovativních projektů, což je s ohledem na jeho nízký věk obdivuhodné. Od spolupráce s ním si slibujeme, že se Fulfillment by Authentica dostane do obecného povědomí a zrychlí se nábor nových zákazníků,“ uvádí Petr Litavec, vedoucí divize fulfillmentu v Authentica Group.
Radim Oulehla je absolventem NEWTON College a Podnikatelské fakulty VUT v Brně. Do širšího povědomí se dostal díky projektu Podpořit.cz, který inicioval a zrealizoval se spolužáky ještě jako student vysoké školy. Jde o portál zprostředkující internetové obchody, přičemž část obchodní marže putuje na vybrané dobročinné projekty. Později spoluzakládal také Nadační fond Podpořit – fundraisingovou platformu k pořádání veřejných sbírek, a projekt Vánoční příběhy – platformu pro vytváření komunitních nebo firemních sbírek. Je také spoluzakladatelem Fintree.cz, největšího českého online magazínu o finančních technologiích. Působí v České fintechové asociaci.
V Authentica Group má nově na starosti marketing a rozvoj obchodu v divizi Fulfillment by Authentica. Jde především o aktualizaci a naplňování marketingové strategie, analýzy a monitoring trhu a konkurence, plánování a komplexní řízení marketingových aktivit a budování značky. V oblasti byznys development se stará o další rozvoj obchodních příležitostí, nové akvizice a péči o klienty.
„Mým úkolem a cílem je pomoct, aby se z Fulfillmentu by Authentica stala jednička na českém trhu. Po počátečním nastavení procesů bych se brzy rád propracoval k inovativnějším přístupům, které nám pomůžou dosáhnout stanoveného cíle. Svět e-commerce se velmi rychle mění a my musíme reagovat zaváděním nových marketingových metod a nástrojů komunikace,“ říká Radim Oulehla.
Authentica Group a NejBusiness.cz
18. října 2022