Centrum umělé inteligence Dataclair.ai vede Petr Hirš. O2 Media nově řídí Radovan Oprendek

Centrum umělé inteligence Dataclair.ai vede Petr Hirš. O2 Media nově řídí Radovan Oprendek

Komerční divize O2 uvítala na manažerských pozicích dvě nová jména. Do čela centra umělé inteligence se postavil Petr Hirš a O2 Media vede Radovan Oprendek. Oba útvary spolu úzce spolupracují například při pokročilém targetingu reklamních kampaní prostřednictvím AI technologie a Big data.  

Centrum umělé inteligence O2 Dataclair.ai od července nově vede Petr Hirš. Dosud měl na starost oddělení výzkumu a vývoje, kde se zaměřoval na vytváření produktů a řešení využívající Big data. Na pozici ředitele Dataclair.ai nahrazuje Jana Romportla a dle svých slov bude pokračovat v nastavené strategii a fungování centra umělé inteligence.   

"Pokračujeme v cestě, na které se zaměřujeme na podporu v oblasti AI pro stávající i nový business skupiny PPF. Stále platí a bude platit, že se snažíme doručovat řešení, která pomáhají lidem, šetří peníze, drží vysoký etický standard, ale jsou zároveň i zisková," uvádí Petr Hirš.   

Petr Hirš se svými týmy vytváří řešení využívající O2 Big data a pokročilé techniky strojového učení z oblasti aplikované umělé inteligence. "V nejbližším období vidím zaměření na tři velké oblasti: prodloužení dlouhodobých kontraktů, start nových projektů v oblastech trhu, kde zatím nemáme standardizované řešení, a podporu sdílení znalostí v oblasti AI interně i externě," přibližuje plány do budoucna.   

I díky špičkovému AI centru Dataclair.ai dokážou O2 Media realizovat pokročilé multikanálové kampaně a targeting založený na anonymizovaných datech a algoritmech umělé inteligence.   

Petr Hirš tak bude spolupracovat s novým vedoucím manažerem O2 Media a Data Monatization, kterým je od června Radovan Oprendek. Ten se vrací zpět do společnosti O2 po dvou a půl letech, během kterých sbíral nové zkušenosti v oblasti online marketingu a customer experience ve společnosti Footshop. 

"O2 Media dávají prostor oslovit obrovskou skupinu potenciálních zákazníků. Dokážeme je přesně zacílit a komunikaci rozfázovat do logických kroků. Pomůžeme i s vyladěním marketingového sdělení," říká Radovan Oprendek, který se svým týmem realizuje kampaně s přesným cílením prostřednictvím unikátního mixu mediálních formátů.   

Zdroj informací

O2 Czech Republic a NejBusiness.cz

Datum

12. července 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme



Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.0128 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál