Komerční divize O2 uvítala na manažerských pozicích dvě nová jména. Do čela centra umělé inteligence se postavil Petr Hirš a O2 Media vede Radovan Oprendek. Oba útvary spolu úzce spolupracují například při pokročilém targetingu reklamních kampaní prostřednictvím AI technologie a Big data.
Centrum umělé inteligence O2 Dataclair.ai od července nově vede Petr Hirš. Dosud měl na starost oddělení výzkumu a vývoje, kde se zaměřoval na vytváření produktů a řešení využívající Big data. Na pozici ředitele Dataclair.ai nahrazuje Jana Romportla a dle svých slov bude pokračovat v nastavené strategii a fungování centra umělé inteligence.
"Pokračujeme v cestě, na které se zaměřujeme na podporu v oblasti AI pro stávající i nový business skupiny PPF. Stále platí a bude platit, že se snažíme doručovat řešení, která pomáhají lidem, šetří peníze, drží vysoký etický standard, ale jsou zároveň i zisková," uvádí Petr Hirš.
Petr Hirš se svými týmy vytváří řešení využívající O2 Big data a pokročilé techniky strojového učení z oblasti aplikované umělé inteligence. "V nejbližším období vidím zaměření na tři velké oblasti: prodloužení dlouhodobých kontraktů, start nových projektů v oblastech trhu, kde zatím nemáme standardizované řešení, a podporu sdílení znalostí v oblasti AI interně i externě," přibližuje plány do budoucna.
I díky špičkovému AI centru Dataclair.ai dokážou O2 Media realizovat pokročilé multikanálové kampaně a targeting založený na anonymizovaných datech a algoritmech umělé inteligence.
Petr Hirš tak bude spolupracovat s novým vedoucím manažerem O2 Media a Data Monatization, kterým je od června Radovan Oprendek. Ten se vrací zpět do společnosti O2 po dvou a půl letech, během kterých sbíral nové zkušenosti v oblasti online marketingu a customer experience ve společnosti Footshop.
"O2 Media dávají prostor oslovit obrovskou skupinu potenciálních zákazníků. Dokážeme je přesně zacílit a komunikaci rozfázovat do logických kroků. Pomůžeme i s vyladěním marketingového sdělení," říká Radovan Oprendek, který se svým týmem realizuje kampaně s přesným cílením prostřednictvím unikátního mixu mediálních formátů.
O2 Czech Republic a NejBusiness.cz
12. července 2022