Tillmann Stauske je ve společnosti ŠKODA AUTO vedoucím oddělení Customer Journey Strategy. Od 1. května současně působí vedle Ivy Benešové a Jaroslava Pelanta jako rovnoprávný člen vedení ŠKODA AUTO DigiLab. Vystřídá tak Jarmilu Plachou, která toto digitální inovační centrum vybudovala a od března 2017 stála v jeho čele. Stauske se zaměří na vývoj digitálních služeb pro firemní i koncové zákazníky.
„Jarmila Plachá společně se svým týmem inovační centrum ŠKODA AUTO DigiLab výrazně rozvíjela. Pod jejím vedením jsme uvedli na trh služby sdílené mobility, jako například HoppyGo, BeRider nebo Uniqway, a zahájili slibnou spolupráci s mezinárodními start-upy z oboru IT. Děkuji Jarmile Plaché za nasazení a přeji jí mnoho úspěchů. Zároveň mám radost, že se nám v osobě Tillmanna Stauskeho podařilo na důležitý post získat renomovaného marketingového odborníka. Jako vedoucí oddělení Customer Journey Strategy má vynikající cit pro přání a potřeby našich zákazníků. I jemu přeji spoustu úspěšných výsledků,“ Martin Jahn, člen představenstva za oblast Prodej a marketing.
Tillmann Stauske založil na začátku své profesní dráhy v roce 1993 reklamní agenturu a jako jednatel ji řídil až do roku 2010. Následně přešel do společnosti Volkswagen AG, v níž působil na různých vedoucích pozicích. Byl vedoucím útvaru zajišťujícího prezentaci značky Volkswagen na mezinárodních autosalonech, v roce 2016 převzal řízení oddělení Marketing a inovace nových služeb mobility, od roku 2017 měl v čele útvaru zaměřeného na uživatelskou zkušenost a nové strategie prodeje odpovědnost za vývoj nových obchodních modelů. Od června 2021 odpovídá Tillmann Stauske ve společnosti ŠKODA AUTO jako vedoucí oddělení Customer Journey Strategy mimo jiné za oblast inovací a vyhledávání nových příležitostí. Tento post bude zastávat i nadále. ŠKODA AUTO DigiLab má ve vedení tři rovnoprávné členy, kterými jsou od září 2021 také Iva Benešová a Jaroslav Pelant.
Čtyřicetičlenný tým inovačního centra ŠKODA AUTO DigiLab od svého založení pracoval na 50 nových projektech a digitálních službách. Do jeho portfolia patří rovněž služby mobility, jako například úspěšná carsharingová platforma HoppyGo, která zahájila provoz také v Polsku a na Slovensku, aplikace Citymove na bázi umělé inteligence nebo sdílení elektrických skútrů BeRider. Pro vyhledávání slibných start-upů v oblasti IT a zajištění dlouhodobé spolupráce rozšířil DigiLab svou činnost i do zahraničí a zřídil dvě pobočky v mezinárodně významných centrech pro rozvoj výpočetních technologií: v indické Púně a izraelském Tel Avivu.
ŠKODA AUTO a.s. a NejBusiness.cz
2. května 2022