Michaela Mackovičová nastoupila do Swappie na pozici Country Manager

Michaela Mackovičová nastoupila do Swappie na pozici Country Manager

Finská společnost Swappie, která se zabývá výkupem, opravami a následným prodejem iPhonů s cílem učinit jejich nákup dostupnější a udržitelnější, posiluje svůj tým na českém trhu. Na pozici Country Manager nastupuje Michaela Mackovičová, která přichází ze společnosti L'Oréal.

V společnosti L'Oréal Michaela Mackovičová zastávala nejdříve pozici Product Manager, později Group Product Manager kategorie péče o pleť, kde byla zodpovědná za budování lokalizované marketingové strategie pro značky L'Oréal Paris, Garnier a Mixa na českém, slovenském a maďarském trhu. Mezi úspěchy jejího týmu patří obrat vývoje výkonnosti značek a růst tržního podílu v kategorii. Dále zastávala pozici E-commerce Brand Manager, v rámci které se jí podařilo vylepšit pracovní postupy a prezentaci značek v online prostoru, což vedlo ke zrychlení jejich růstu. Michaela sbírala zkušenosti také na pozicích v Trade Marketingu ve společnosti Unilever.

Ve společnosti Swappie bude Michaela zodpovědná za marketing na českém a slovenském trhu. Kromě budování marketingové a komunikační strategie bude zastávat také pozici tiskové mluvčí pro oba trhy. „Těší mě, že se mohu připojit ke společnosti Swappie, která je průkopníkem v tom, aby se cirkulární ekonomika a snižování množství odpadu staly rozšířenou a běžnou záležitostí také v kategorii, jako jsou mobilní telefony. Na našich trzích vidím velký prostor pro další zvyšování povědomí o značce Swappie a prohlubování zájmu o nákup, které nutně vede přes budování důvěry v naše produkty i v to, co jako společnost děláme,” říká Michaela Mackovičová.

„Ceníme si zkušeností Michaely na místních trzích a jejího silného profesního zázemí v oblasti brand marketingu, které pokrývá i sektor e-commerce. Swappie se zaměřuje na online prodej telefonů, a proto je naším cílem tuto formu nakupování ve střední Evropě propagovat. Zároveň je nám blízké, že má Michaela silný zájem o udržitelnost, protože ta je také ústředním bodem filozofie naší společnosti," dodává Fanny Nyman, Head of Region společnosti Swappie.

Swappie zrychluje svůj růst na evropském trhu, a to také díky investici v hodnotě 124 milionů dolarů (více než 2,64 miliard korun), kterou získala v únoru tohoto roku. Vstup na český trh v srpnu roku 2021 překonal očekávání společnosti a stal se jedním z nejúspěšnějších kroků v rámci celé expanze. Swappie má tak v plánu stát se v České republice plně etablovanou společností a pracovat na budování lokálního týmu.

Českým zákazníkům se společnost představovala v TV kampani, která běžela v březnu na televizních stanicích skupiny Prima. Kampaň byla podpořena online bannery a v plánu je také reklama v printu. Swappie kromě těchto kampaní dlouhodobě investuje do svého digitálního marketingu, komunikace na sociálních sítích a spolupráce s influencery. Hlavním cílem společnosti je udělat z používání repasovaných zařízení mainstreamovou záležitost.

Zdroj informací

Swappie a NejBusiness.cz

Datum

22. dubna 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.3314 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál