Signal Festival, který letos oslaví 10 let, má nového COO

Signal Festival, který letos oslaví 10 let,  má nového COO

Festival digitální a kreativní kultury Signal Festival posiluje svůj management. Na nově vytvořenou pozici chief operating officer přechází Jakub Zeman. Ten se poslední tři roky staral o marketing a komunikaci celé akce a zároveň působil jako výkonný producent pro komerční zakázky. Zakladatel Signal Festivalu Martin Pošta nadále zůstává na pozici CEO a uměleckého ředitele festivalu.

Jakub Zeman bude zodpovědný za rozvoj operativy festivalu a vznik nové marketingové a obchodní koncepce. V minulosti vedl tři roky marketing a komunikaci rozhlasové stanice ČRo Radio Wave. Spoluzaložil pražskou značku Polygon produkující elektronickou hudbu v netradičních prostorech a vedl produkci několika site specific eventů pro filmovou společnost Aerofilms.

Signal Festival přivítal za 9 let své existence více než 3 miliony diváků. V poslední době na sebe upozornil mimo jiné hologramem Václava Havla u příležitosti oslav 17. listopadu. Nyní pod jeho hlavičkou vzniká například permanentní umělecká instalace pro developera v Miami. „Po deseti letech nikdy nekončící festivalové jízdy přišel čas na změnu. Dlouhodobě jsme velmi silní v propojování značek a umělců. Ročně už vedle festivalu realizujeme desítky zakázek na poli umění, eventů a reklamy. Fungujeme tedy jako kreativní agentura. Dynamický růst si žádá změnu struktury našeho teamu. Je to logický krok v rozvoji firmy Signal Production,“ uvádí Martin Pošta, zakladatel a CEO Signal Festivalu.

Zdroj informací

Signal Festival a NejBusiness.cz

Datum

21. února 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.5545 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál