Samsung vytvořil novou strategickou pozici Head of Marketing pro Česko a Slovensko, zastává ji Martin Marek

Samsung vytvořil novou strategickou pozici Head of Marketing pro Česko a Slovensko, zastává ji Martin Marek

Novou strategickou pozici Head of Marketing vytvořila společnost Samsung Electronics Czech and Slovak. Od prosince 2021 ji zastává Martin Marek (54), pod něhož nově spadá nejen Brand Marketing a PR, ale i řízení značkových prodejen (Samsung Brand Shops Operations) a ambasadorů v místě prodeje (Field Operation) v Česku a na Slovensku. Martin Marek bude ze své pozice reportovat přímo prezidentovi společnosti Ki Young Younovi.

„Samsung je inovativní technologický lídr a zároveň i tradiční výrobce elektroniky, před kterým nyní stojí mnoho výzev – ať už se jedná o schopnost oslovit mladou generaci, plně využít poteciál digitální komunikace nebo čelit nové asijské konkurenci. Mým posláním je naslouchat trhu a pokračovat v dlouhodobém budování vztahu mezi značkou Samsung a spotřebiteli. Vztahu, který bude ještě nabitější pozitivními emocemi a odvahou zkoušet nové věci a který bude odpovídat tomu, co dnešní spotřebitelé od značek očekávají – a to jak v on-line mediích, tak i třeba v prostředí kamenné prodejny,“ říká Martin Marek, který do společnosti Samsung přišel s více než dvacetiletou zkušeností v budovaní značek a komunikačních strategií na marketingových pozicích ve významných mezinárodních společnostech rychloobrátkového zboží.

Významnou část svého profesního života působil Martin Marek ve společnosti Philip Morris International, kde začínal v roce 1999 nejprve jako manažer značek L&M a Marlboro, poté jako Trade marketing manažer nebo Marketing Services Manager. Následně vedl jako ředitel marketingu aktivity společnosti v Srbsku a Černé Hoře a později v Maroku, Tunisku a Mauretánii. Po návratu do Prahy zastával v letech 2013 až 2015 pozici Marketing Director ve společnosti Ritchy Group a v letech 2016 až 2019 Head of Branding ve společnosti MAKRO, respektive METRO Cash & Carry pro Česko a Slovensko. Naposledy pomáhal společnosti Imperial Brands budovat značkovou kategorii „produktů nové generace“ pro český a slovenský trh.

Martin Marek získal inženýrský titul na Vysoké škole ekonomické v Praze, obor ekonomika obchodu. Mluví plynně anglicky a rusky, domluví se na Balkáně a učí se italsky. Mezi jeho zájmy patří sport, aktivně se věnuje badmintonu, golfu, lyžování a fotbalu. Rád cestuje, věnuje se turistice, psům a seberozvoji.

Zdroj informací

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

10. ledna 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Reklama

Page generated in 1.3265 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál