Agenturu Taste posiluje CMO Gabriela Kunstová

Agenturu Taste posiluje CMO Gabriela Kunstová

Gabriela Kunstová dosud působila jako ředitelka správy v technologické společnosti UlovDomov.cz, dříve také jako Research Consultant v HR společnosti mBlue Czech, s.r.o. Do agentury Taste nastoupila do pozice Chief Marketing Officer. Jejím cílem je pomoci Taste budovat důvěryhodnou značku, která se těší zájmu klientů, pozornosti specialistů a respektu konkurentů.

„V předchozích třech letech jsme docela zanedbávali péči o vlastní marketing. Naplnili jsme tak oblíbené rčení o kovářově kobyle. S Gabrielou získá komunikace Taste výjimečně šikovnou leaderku, která souzní s našimi hodnotami, schopnou s lehkostí převádět nápady v konkrétní činy,“ řekl Jan Makovička, ředitel agentury Taste.

„Odbornost a vzdělávání je hluboká hodnota, která Taste definuje na trhu digitálního marketingu, což je mi blízké. Proto jsem ráda, že právě v Taste mohu pomáhat se zvyšováním spokojenosti zaměstnanců,“ doplňuje Kunstová.

Vystudovala Palackého univerzitu v Olomouci, magisterský obor andragogika. Aktuálně studuje také MBA obor Krizový management na Cambridge Business School (CBS).

Taste

Digitální agentura Taste vznikla spojením jedné z největších českých online marketingových agentur Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory. V čele skupiny stojí Jan Makovička.

Zdroj informací

Taste, a.s. a NejBusiness.cz

Datum

30. listopadu 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 2.2007 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál